Prachtige dag op Alkmaar
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Prachtige dag op Alkmaar
Het was een prachtige dag op Alkmaar met mooie spannende koersen en een 4,5 kilometer met een terechte onaangevochten winnaar, alle credits voor de organisatie top !
Een minpunt was er wel, de overwinning van Mercedes Star was op zich fantastisch en zeer verdiend en gegund aan Hans Sinnige maar de huldiging was tenenkrommend, de winnende eigenaar met een sigaar in de hand/mond die volgens mij al redelijk diep in het glaasje gekeken had was een schande voor de sport, organisatie en sponsoren.
Iemand die toch een representatieve functie in de sport vervuld dient niet op deze wijze in het openbaar te verschijnen omdat hij dan het aanzien van de sport ernstig schaad naar mijn bescheiden mening.
Een minpunt was er wel, de overwinning van Mercedes Star was op zich fantastisch en zeer verdiend en gegund aan Hans Sinnige maar de huldiging was tenenkrommend, de winnende eigenaar met een sigaar in de hand/mond die volgens mij al redelijk diep in het glaasje gekeken had was een schande voor de sport, organisatie en sponsoren.
Iemand die toch een representatieve functie in de sport vervuld dient niet op deze wijze in het openbaar te verschijnen omdat hij dan het aanzien van de sport ernstig schaad naar mijn bescheiden mening.
Laatst gewijzigd door Dolf Rieken op 18 okt 2024, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1291 times
- Been thanked: 161 times
Re: Prachtige dag op Almaar
ik begrijp niet dat niet een heeft gezegd Hans doe de sigaar even weg ------jammer echt een groot min punt een waardering een grote nul niet meer doen wie het ook is
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 536 times
- Been thanked: 433 times
Almaar, alsmaar, die verschrikkelijke typefouten steeds.
En gewoon laten staan, niet later corrigeren. Eigen fouten interesseert de mensen geen bal.
En almaar dat digitaal bashen van andere mensen.
Alkmaar live gezien en wat hier wordt gezegd over huldiging Mercedes Star vind ik totaal overtrokken. Een markant figuur met een sigaar, wat is daar mis mee.
En gewoon nuchter genoeg gesproken, niets aan de hand.
Zagen jullie gister bij de huldiging van winnaar 1e koers trouwens nog die eigenaar met een rokend shaggie in de winner circle staan?!! Schande voor de sport!!
Nee hoor.
Man man.
Genoten van een mooie koersdag Alkmaar gekeken.
En gewoon laten staan, niet later corrigeren. Eigen fouten interesseert de mensen geen bal.
En almaar dat digitaal bashen van andere mensen.
Alkmaar live gezien en wat hier wordt gezegd over huldiging Mercedes Star vind ik totaal overtrokken. Een markant figuur met een sigaar, wat is daar mis mee.
En gewoon nuchter genoeg gesproken, niets aan de hand.
Zagen jullie gister bij de huldiging van winnaar 1e koers trouwens nog die eigenaar met een rokend shaggie in de winner circle staan?!! Schande voor de sport!!
Nee hoor.
Man man.
Genoten van een mooie koersdag Alkmaar gekeken.
- Speedy
- Professional
ik kan geen waardering geven sorry u zegt niks mis mee gelukkig u woorden en gelukkig niet de mijne
-
jelliep
- Amateur
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 113 times
Opende dit forum en dacht even bij een cursus van Leidse Onderwijsinstellingen terecht zijn te komen,wat een gemieren--k over 1 letter en je druk maken over schrijf fouten,er was of is ook zo iemand die over een punt en een komma valt op het andere forum(familie),verschrikkelijk,hoop dat ik alles foutloos heb geschreven.
Foutloos Cees. Laat je toch niet gek maken. Gewoon doorgaan met je bijdragen op het Forum.
- Speedy
- Professional
Lostinharnessracing als je het nu zou vragen aan Hans dan weet ik zeker dat hij zegt dat had ik niet zo moeten doen - maar we blijven vrienden onder elkaar toch en zo hoort het ook
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 536 times
- Been thanked: 433 times
Misschien. Je weet het niet.Speedy schreef: 17 okt 2024, 21:30 Lostinharnessracing als je het nu zou vragen aan Hans dan weet ik zeker dat hij zegt dat had ik niet zo moeten doen - maar we blijven vrienden onder elkaar toch en zo hoort het ook
Dat over drafsportvrienden blijven en dat dingen horen ben ik het wel mee eens, Speedy. Praat met elkaar, niet over elkaar.
- Speedy
- Professional
ik heb gelukkig een groot voor deel ik gun iedereen altijd het besten in zijn leven wat voor mening ze ook hebben blijf altijd netjes maar mag op zijn tijd ook wel een hard oordeel over iemand hebben toch ------ze mogen mij altijd iets zeggen waar ze niet mee eens zijn prima toch en toch vrienden blijven in het leven heel belangrijk