Prachtige dag op Alkmaar

Wat speelt er zich af op het ovaaltje
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 117 times
Been thanked: 295 times

Prachtige dag op Alkmaar

Bericht door Dolf Rieken »

Het was een prachtige dag op Alkmaar met mooie spannende koersen en een 4,5 kilometer met een terechte onaangevochten winnaar, alle credits voor de organisatie top !

Een minpunt was er wel, de overwinning van Mercedes Star was op zich fantastisch en zeer verdiend en gegund aan Hans Sinnige maar de huldiging was tenenkrommend, de winnende eigenaar met een sigaar in de hand/mond die volgens mij al redelijk diep in het glaasje gekeken had was een schande voor de sport, organisatie en sponsoren.

Iemand die toch een representatieve functie in de sport vervuld dient niet op deze wijze in het openbaar te verschijnen omdat hij dan het aanzien van de sport ernstig schaad naar mijn bescheiden mening.
Laatst gewijzigd door Dolf Rieken op 18 okt 2024, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

JandeW
Amateur
Has thanked: 22 times
Been thanked: 29 times

Re: Prachtige dag op Almaar

Bericht door JandeW »

Hoe zat het eigenlijk met het Franse volkslied na de vierenhalve kilometer?

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

ik begrijp niet dat niet een heeft gezegd Hans doe de sigaar even weg ------jammer echt een groot min punt een waardering een grote nul niet meer doen wie het ook is

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 436 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Almaar, alsmaar, die verschrikkelijke typefouten steeds.
En gewoon laten staan, niet later corrigeren. Eigen fouten interesseert de mensen geen bal.
En almaar dat digitaal bashen van andere mensen.
Alkmaar live gezien en wat hier wordt gezegd over huldiging Mercedes Star vind ik totaal overtrokken. Een markant figuur met een sigaar, wat is daar mis mee.
En gewoon nuchter genoeg gesproken, niets aan de hand.

Zagen jullie gister bij de huldiging van winnaar 1e koers trouwens nog die eigenaar met een rokend shaggie in de winner circle staan?!! Schande voor de sport!!
Nee hoor.
Man man.

Genoten van een mooie koersdag Alkmaar gekeken. 👍

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ik kan geen waardering geven sorry u zegt niks mis mee gelukkig u woorden en gelukkig niet de mijne

jelliep
Amateur
Has thanked: 47 times
Been thanked: 113 times

Bericht door jelliep »

Opende dit forum en dacht even bij een cursus van Leidse Onderwijsinstellingen terecht zijn te komen,wat een gemieren--k over 1 letter en je druk maken over schrijf fouten,er was of is ook zo iemand die over een punt en een komma valt op het andere forum(familie),verschrikkelijk,hoop dat ik alles foutloos heb geschreven.

HenriB
Professional
Been thanked: 5 times

Bericht door HenriB »

Foutloos Cees. Laat je toch niet gek maken. Gewoon doorgaan met je bijdragen op het Forum.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Lostinharnessracing als je het nu zou vragen aan Hans dan weet ik zeker dat hij zegt dat had ik niet zo moeten doen - maar we blijven vrienden onder elkaar toch en zo hoort het ook

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 436 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 17 okt 2024, 21:30 Lostinharnessracing als je het nu zou vragen aan Hans dan weet ik zeker dat hij zegt dat had ik niet zo moeten doen - maar we blijven vrienden onder elkaar toch en zo hoort het ook
Misschien. Je weet het niet.
Dat over drafsportvrienden blijven en dat dingen horen ben ik het wel mee eens, Speedy. Praat met elkaar, niet over elkaar.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ik heb gelukkig een groot voor deel ik gun iedereen altijd het besten in zijn leven wat voor mening ze ook hebben blijf altijd netjes maar mag op zijn tijd ook wel een hard oordeel over iemand hebben toch ------ze mogen mij altijd iets zeggen waar ze niet mee eens zijn prima toch en toch vrienden blijven in het leven heel belangrijk

Plaats reactie