Speedy schreef: 30 okt 2024, 21:05
nog een keer de tips van mij voor Wolvega 2-11-2024 hier zijn ze elke koers voor 2 euro winnend en 2 euro plaats -----------6-1-2-8-10-5-3-6------succes er mee
Ik heb mijn bookie gebeld en verteld dat ik de tips van een kenner had.
Hij vroeg wie die kenner was, en toen mocht ik spelen zoveel als ik wilde.
de tips van stef betekend dat je die niet moet spelen ------Rob jij had natuurlijk een vrolijke avond over stef --------alle winnaars van harte gefeliciteerd en alle betrokkende was een mooie koersavond en heb genoten van rijder Martens wat een pikeur die een paard goed kan steunen en thuis brengen ja echt een groot top pikeur al vele jaren ga allen zo door
Mooie koersen met veel goede paarden maar het meest heb ik persoonlijk genoten van de overwinning van Henzo Crown en Rob van Toor, een zeer moeilijk paard zoals Christophe Martens ook al aangaf maar wel met klasse, sportief dat Christophe zijn bewondering voor de trainer uitsprak.
Wanneer je als trainer hoofdzakelijk aangewezen bent op afdankertjes, dieren met een complexe gebruiksaanwijzing en soms levensgevaarlijke paarden, is dit uiteraard een mooie beloning, ook was de prijs niet zo hoog terwijl deze koers abusievelijk als TF uitgeschreven was.
Martens gaf ook een groot compliement aan Rob van Toor en dat was het zeker waard--------je moet het maar aandurven om zo paard te rijden echt een grote waardering voor Rob van Toor
Felicitaties gaan uiteraard ook naar eigenaar Jacques Straver en zijn vrouw wat pure liefhebbers zijn met een oeverloos geduld, hadden we maar meer van dit soort mensen die eigenlijk de basis van de sport zijn.
mijn gevoel is goed voor vrijdag op wolvega de tips speciaal voor Rob in volgorde --6-3-6-4-9-6-8-3-6-6- ------de giganten is-trio rond -3-5-2---kost 6 euro de rest kost 40 euro-------elke koers 2winnend en 2 plaats in euroos ik reken terug daarvan 60 euro en trio zeker 10 euro succes allemaal en een prettige koersavond ----9de koers natuurlijk de 6 Jos Maza ------een hoop 6 heb ik vanavond toch---de laatste koers de 6 loopt niet dus is het 4 euro minder spel over 36 euro voor 9 koersen
Laatst gewijzigd door Speedy op 08 nov 2024, 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.
draf en rensport nr 44 een sterke winnaar op de voorpagina in frankrijk -----en zo hoort het ook een nederlander die wint en hoe --goed gedaan Hans --en bijtijds weggezet als 2 jarige en gecastereerd--maar als je hem ziet lopen is het toch nog een kwaaie jongen en past goed op zich zelf dus een lang leve om te koersen ga zo door succes
punt 1 geen tips meer van mij kost enkelt maar geld ----positief over alles wat er gisteravond op wolvega koersen en de hele organniesatie er om heen heb er zeker van genoten bijzonder van Michel Rothengater hij heeft altijd zijn woordje klaar in positieve zin vriendelijk tegen het publiek en dat waarderen ze zeker -------de giganten ja Hohneck wint en toch was hij niet goed de grote vorm moet nog komen voor de rest van de grote koersen --en Hans ik vond het heel fijn dat Gerard Gommans bij je zat goed gedaan -hij ziet er weer goed uit en rijd nog een paar paardjes uit ga zo door Gerard ----ja en de monte koers ja jouw paard geweldig wat doet hij dat makkelijk om te winnen van harte gefeliciteerd ook alle betrokkende zou zeggen ga zo door ---vond ook de prestatie van de 3de aankomende in de monte koers al met al een geslaagde avond ik dacht dat Luca 2 was want die bedoelde ik sorry
alle winnaars vandaag van harte gefeliciteerd ga allen zo door ---( Piet van der Poel was aanwezig om reclame te maken voor zijn grote vriend om merries te laten dekken en gaf hele goede uitleg over de hengsten -------ja keus genoeg natuurlijk en iedereen wil een topper fokken toch--- allemaal succes dat je de goede keus maakt en een prettig weekend allemaal-----Piet heb jij ook nog paarden voor Nederland om te koersen ?