wolvega tips en felicitatie en waardering
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
wolvega tips en felicitatie en waardering
sorry ik zie geen tips meer en felicitaties en waardering dan moet het maar zo anders weet ik het ook niet meer ------allen winnaars vandaag van harte gefeliciteerd -----pikeur van de dag Jaap van Rijn ---------doe we dit hier in vervolg ? ik zie het wel
- Speedy
- Professional
Re: wolvega tips en felicitatie en waardering
1 van de 4 vrienden belde mij op hij vroeg aan mij natuurlijk heb jij dat ook mee gemaakt een favoriet die helemaal faalde blijf dat lang hangen ----ja zeker weten hij bedoelde gisteren natuurlijk het paard van hugo die hij inhield de laatste bocht uit --zeer verstandig van hugo natuurlijk hoe ga je verder het paard laten onderzoeken dat is zeker en verder dat ze wel wat vinden wat hapert --hoop wel dat hij met de kwalieficatie van de series voor de derby heel goed is -ik vind hem zeker een groot derby winnaar hoe hij de koersen afmaakten voor deze koers succes Hugo dat hij goed is
- Speedy
- Professional
alle winnaars van gisteren van harte gefeliciteerd en pikeur van de dag was Jaap van Rijn -----ga zo door
- Speedy
- Professional
tip van mij 1koers nr 7 en 2koers nr 6 en 3 koers nr3 en 4 koers nr1 succes allemaal het is geen garantie dat het goed komt
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Ik wil toch nog even terug komen op de overwinning van Niagara River van afgelopen zaterdag, het lijkt natuurlijk tactisch briljant maar persoonlijk vind ik dit een vorm van onsportief rijden.
In 1.10 de kop nemen en vervolgens 1.25 gaan rijden vind ik eigenlijk levensgevaarlijk en zou ernstig bestraft moeten worden hetgeen in Amerika en in meerdere landen ook terecht gebeurt.
Uiteraard is Niagara een goed paard maar ik denk dat het voor een ieder duidelijk is dat uiteindelijk Novato verreweg het beste paard is maar door deze zogenaamde tactische trucjes ook weleens geklopt word.
Ik kan het Mischa Brouwer uiteraard niet kwalijk nemen maar het NDR zou zich toch eens achter het oor moeten krabben over deze manier van rijden en sportiviteit boven resultaat moeten stellen.
In 1.10 de kop nemen en vervolgens 1.25 gaan rijden vind ik eigenlijk levensgevaarlijk en zou ernstig bestraft moeten worden hetgeen in Amerika en in meerdere landen ook terecht gebeurt.
Uiteraard is Niagara een goed paard maar ik denk dat het voor een ieder duidelijk is dat uiteindelijk Novato verreweg het beste paard is maar door deze zogenaamde tactische trucjes ook weleens geklopt word.
Ik kan het Mischa Brouwer uiteraard niet kwalijk nemen maar het NDR zou zich toch eens achter het oor moeten krabben over deze manier van rijden en sportiviteit boven resultaat moeten stellen.
- Speedy
- Professional
het mag allemaal wat de rijders doen in nederland maar ben het met je eens dat het de kijker het niet leuk vind de mensen komen voor strijd te zien
- Speedy
- Professional
alle winnaars van harte gefeliciteerd en alle betrokkende -------natuurlijk een crack zien winnen ---en een sterk verbeterde r Gabin Griff ga allen zo door en allen bij Michel vanavond een hele fijne avond en een goede reis naar huis succes
- Speedy
- Professional
alle winnaars vandaag van harte gefeliciteerd ga zo door -----------p.s. ook ik ga niet naar de veiling kijk thuis wel wat ze kopen wens Hans Sinnige veel succes toe met de verkoop ----ik schat de totale opbrengst 86 paarden goed voor zeker 500.000 euro-inclusief die ingehouden zijn- er staat heel veel goeds gefokte paarden bij
- Speedy
- Professional
wat was de opbrengst vorig jaar krijg de lijst niet te zien van 2023 wie het weet alvast bedankt