- 6 jan 1.jpg (2.27 MiB) 2535 keer bekeken
- 6 jan 2.jpg (2.24 MiB) 2535 keer bekeken
- 6 jan 3.jpg (2.13 MiB) 2535 keer bekeken
- 6 jan 4.jpg (2.45 MiB) 2535 keer bekeken
- 6 jan 5.jpg (2.27 MiB) 2535 keer bekeken
- 6 jan 6.jpg (2.04 MiB) 2535 keer bekeken
Gelukkig was Dire Straight in zijn start daarvoor op Hilversum "slechts" 2e, anders had hij niet meer in deze koers op Nootdorp met een 1e prijs van 3500 mogen starten. BOEFJES !Dolf Rieken schreef: 06 jan 2024, 12:33Los en lid van de TROS Cees, we mochten toen al geen zweep meenemen en die Bitonto Mendel was zo vreselijk lui dat ik hem met geen mogelijkheid vooruit kreeg maar ik had eerder al als eigenaar een koers gewonnen met Dire Straight en Tjitse.
Het jaar erna heb ik met Dire Straigt meegedaan en die was niet lui maar trok mijn armen eraf, er was eerst een valse start waar ik wel goed weg was en daarna had ik geen gevoel meer in mijn armen en sprong hij.
De valse start kwam doordat Gerritje Buitelaar Jr met Elias het “Start Vrij” niet had gehoord en de andere kant uit reed , niet zo raar uiteraard omdat die jongen doofstom is en Irma Sluis niet aanwezig was![]()
Daar kon ik hem alleen maar dankbaar voor zijn en het is niet dat ik Douwe niet aardig vond in zijn tijd bij de krant maar van zijn flegmatische houding kreeg ik kippenvel en als je hem op een fout aansprak kon hij nog arrogant reageren ook.Malgre Tout schreef: 06 jan 2024, 16:35 Bitonto Mendel stond overigens niet bij de tips en ook bij de algehele voorbeschouwing wordt hij niet genoemd.
Des te opvallender omdat de tipgever van dienst je vriend Douwe is.![]()
![]()