Elitloppet, Solvalla, 29 mei 2022

Vad händer i Sverige?
henklubbers
Leerling
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Elitloppet, Solvalla, 29 mei 2022

Bericht door henklubbers »

LostInHarnessracing schreef: 01 jun 2022, 07:19 Dank voor al deze info, henk.
Je hebt helemaal gelijk, iedere sportliefhebber zou het Elitloppet weekend eens moeten beleven daar ter plekke. Bij een mooie Nederlandse deelname zoals deze Elitloppet overweeg ik dat ook ernstig.
Enne.. wat kost een biertje dan?..
(Ben wel eens in Zweden geweest, en Finland met name, alleen niet op een drafbaan toen).
Enfin, binnenkort maar liefst 5 koersen op VPW, maar we hebben de mooie beelden van het recente Elitloppet nog.
Wij zijn geen bierdrinkers maar reken op Amsterdamse prijzen. Echt niet veel meer. Sterke drank is wel onbetaalbaar. A.s, vrijdag wel het lang verwachte debuut van Fly Light. Import uit Amerika die 1.08.9 heeft gelopen.

henklubbers
Leerling
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Bericht door henklubbers »

LostInHarnessracing schreef: 01 jun 2022, 07:19 Dank voor al deze info, henk.
Je hebt helemaal gelijk, iedere sportliefhebber zou het Elitloppet weekend eens moeten beleven daar ter plekke. Bij een mooie Nederlandse deelname zoals deze Elitloppet overweeg ik dat ook ernstig.
Enne.. wat kost een biertje dan?..
(Ben wel eens in Zweden geweest, en Finland met name, alleen niet op een drafbaan toen).
Enfin, binnenkort maar liefst 5 koersen op VPW, maar we hebben de mooie beelden van het recente Elitloppet nog.
Wij zijn geen bierdrinkers maar reken op Amsterdamse prijzen. Echt niet veel meer. Sterke drank is wel onbetaalbaar. A.s, vrijdag wel het lang verwachte debuut van Fly Light. Import uit Amerika die 1.08.9 heeft gelopen. Geen taxi's nemen in Stockholm want dan loop je echt leeg.

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

fly light heeft zeker nog 1-of-2- koersen nodig had normaal gekwalificeerd maar je moet de koers wel eens redden toch ik vind het toch al knap hoe ralf dekker een programma kan laten doorgaan het is niet anders maar iedereen een prettige dag en succes---------------------------------p.s kijk nooit naar tijden want kijk de uitslagen maar na waar je ook koerst alles moet hard gaan-ik wil er alleen mee zeggen van zondag in solvalla ze lopen gewoon 1.09 en 1.10 en 1.11 als je van te voren zegt etonnant loopt met een fout en alles buiten om 1.09 nou dan hadden ze gezegd ben je wel goed bij je hoofd vriend

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 438 times

Bericht door LostInHarnessracing »

aggro3101 schreef: 01 jun 2022, 10:05 Wij zijn met de auto gegaan. Via Bremen, Hamburg, Lübeck, veerboot Puttgarden-Rüdbyhaven/E47, Sydmotorwejen, Malmö, Stockholm.
1300 kilometer. Onderweg geslapen in Hotel Hillesgärden. In Stockholm geslapen in Mornington Hotel. Aan benzine ben je ongeveer 225 euro kwijt. Tolkosten. Biertjes en andere drank meegenomen uit Nederland.
Misschien doen we dit regelmatiger. Maken er dan een week van en gaan kijken bij Rick en Hans, Patricia.
Zweden toen ook met de auto gedaan maar via Denemarken over die lange brug, wilde dat wel eens meemaken. En met de cruise van Zweden naar Noorwegen. Reizen over grote afstanden is heel gewoon in Scandinavie.
De hotelfaciliteiten vind ik er matig. 'Drie sterren' hotel, jaja.

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 438 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 01 jun 2022, 19:10 fly light heeft zeker nog 1-of-2- koersen nodig had normaal gekwalificeerd maar je moet de koers wel eens redden toch ik vind het toch al knap hoe ralf dekker een programma kan laten doorgaan het is niet anders maar iedereen een prettige dag en succes---------------------------------p.s kijk nooit naar tijden want kijk de uitslagen maar na waar je ook koerst alles moet hard gaan-ik wil er alleen mee zeggen van zondag in solvalla ze lopen gewoon 1.09 en 1.10 en 1.11 als je van te voren zegt etonnant loopt met een fout en alles buiten om 1.09 nou dan hadden ze gezegd ben je wel goed bij je hoofd vriend
Klopt wel wat je zegt.
Ben heel benieuwd naar FLY LIGHT.

We gaan het zien.
https://www.drafenrensportforum.nl/viewtopic.php?t=4230

Balance55
Professional
Has thanked: 12 times
Been thanked: 797 times

Bericht door Balance55 »

Plaats reactie