Historische Bussumse paardenstallen
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 65 times
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 437 times
Re: Historische Bussumse paardenstallen
Snap je emotie.
"... zegt Hans Schaapherder van de Walden Buurtgroep. Volgens de Raad van State is niet op het juiste moment bezwaar gemaakt tegen de sloopplannen."
Kortom, een procedurefout. Sorry hoor, maar hier kan ik zo niet tegen. In de juridische wereld zijn termijnen nu eenmaal belangrijk.
Hier hebben drie zichzelf als welwillend geprofileerde organisaties zich met de kwestie bemoeid en daar gaat het fout. De een denkt van de ander wel dat... met als resultaat dat er niets gebeurt.
Hans heeft ook niet als een goede herder over zijn schaapjes gehoed.
Daar doet een heel melancholisch verhaal over de cultureelerfgoedhistorische waarde niets aan af.
Gewoon huiswerk niet gedaan. Bezwaar te laat ingediend. En bedankt. #not. Onbehoorlijk bestuur.
Werd er met die stallen nog wat gedaan? Geen likje verf of groene aanslag verwijderen in ieder geval. Waren de stallen nog in gebruik, vervulden ze nog een functie? Of stonden ze alleen maar monumentaal mooi leeg ons te herinneren aan 1893.
'Historische waarde' stelt kwa gebouwen helemaal niets meer voor in dit land. Al zovele voorbeelden van gezien.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 10 jan 2026, 15:26, 3 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
volgens mij heeft Jan de Graaf er nog met paarden gestaan vroeger ? of was dat bij bantam-? wie weet dat nog alvast bedankt
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
bedankt voor het bellen het was bantam tegen over karbo en bensdorp zei hij tegen mij waar Jan de Graaf zat hij zei dat hij nog Peterhof had als dekhengst de lage landen winnaar van Cor Disselkoen met Willem Geersen