Iedereen een gezond en sportief drafjaar 2026 gewenst. Wil iedereen bedanken voor de mooie worden die zijn geschreven in de laatste bijdrage van Deze dag 25 jaar geleden. Ik ga er mee door maar duik nu zoals de kop al zegt 40 jaar terug in de tijd naar het jaar 1986. Veel lees plezier.
Deze dag 40 jaar geleden (1)
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 115 times
- Been thanked: 295 times
Re: Deze dag 40 jaar geleden (1)
Uiteraard voor iedereen een voorspoedig 2026 maar deze periode van 40 jaar geleden kan ik ook wel waarderen, ik zie op de voorplaat minister Braks die onze sport goed gezind was maar ook geen potten kon breken mede omdat hij zijn taak niet kon afmaken.
Ik zie de succesvolle amatrice Miep Hamming, toen nog Elzinga met Woensdag winnen en ook bijzonder vind ik de overwinning van Ruud Dijkzeul met Whisley, vooral omdat Ruud nog steeds de koersen bezoekt op naar ik dacht op 95 jarige leeftijd, uniek toch, ook omdat Ruud een zeer aimabel mens is.
Ik zie de succesvolle amatrice Miep Hamming, toen nog Elzinga met Woensdag winnen en ook bijzonder vind ik de overwinning van Ruud Dijkzeul met Whisley, vooral omdat Ruud nog steeds de koersen bezoekt op naar ik dacht op 95 jarige leeftijd, uniek toch, ook omdat Ruud een zeer aimabel mens is.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1217 times
- Been thanked: 158 times
ruud heeft heel goed voor ze moeder gezorgd ging jaren mee naar de koers en natuurlijk heb ik ook met hem mooie jaren meegemaakt heb nog is een keer gewonnen met beauty schot d die hij zelf trainde bij ons op de baan in die tijd ook joop sweers kwam bij ons trainen met kwik v later verkocht aan bram molendijk en die kwam ook bij ons op stal want hij kwam paarden uitrijden lievelings paard was Eland van Bram
-
Robert 9
- Leerling
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Deze minister heeft volgens mij in de periode van zijn ministerschap ongeveer 4,5 of 5 miljoen gulden beschikbaar gesteld om de ndr en de sector te saneren.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1217 times
- Been thanked: 158 times
is met het geld goed gegaan ? of ook veel haken en ogen dat het verkeerd ging-----------------------een vraag ik zag een keer dat Toy Merkx bij Andre buurman op duindigt in de uitzending zij dat hij 25000 euro moest overmaken waar was dat toen voor wie weet er wat van alvast bedankt
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 115 times
- Been thanked: 295 times
Zal wel naar een advocaat geweest zijn omdat daar het meeste geld uit de sport naar toegegaan is