Voetbalelftal Cafè Overbosch

Wat speelt er zich af in Wassenaar
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Voetbalelftal Cafè Overbosch

Bericht door Dolf Rieken »

Hier nog een oude foto van het voetbalelftal van Cafè Overbosch ik denk dat Dick Advocaat ze ook naar het WK had kunnen helpen :D

/
8995e263-1446-4319-ab2e-23debca8cb6d.jpeg
8995e263-1446-4319-ab2e-23debca8cb6d.jpeg (352.06 KiB) 251 keer bekeken

jelliep
Amateur
Has thanked: 47 times
Been thanked: 113 times

Re: Voetbalelftal Cafè Overbosch

Bericht door jelliep »

Nog langer geleden hadden we ook een elftal van Duindigt op het VDS terrein bij de windhonden renbaan met Giel vd Togt,Herman de graaf,Guus,John Dodd,Wim Kooi,enz en Willem Overeem was onze verzorger met in koffertje altijd jonge jenever,je weet dus wel wie altijd verzorgt moest worden,vrijdags tournooi tegen andere stallen,hilversum en dooyeweerd en nog een paar,daarna altijd feest in de cantine van VDS.We hebben ook nog op het veld van Scheveningen Holland Sport gespeeld,georganiseerd door Moerman,volgens mij heeft hij daar ook gespeeld,mooie tijden.

Speedy
Professional
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 158 times

Bericht door Speedy »

fijn om je te lezen hoop dat het goed met je gaat echt we missen je op het forum we hopen dat je veel meer op het forum komt alvast bedankt

Dolf Rieken
Professional

jelliep schreef: 28 dec 2025, 17:20 Nog langer geleden hadden we ook een elftal van Duindigt op het VDS terrein bij de windhonden renbaan met Giel vd Togt,Herman de graaf,Guus,John Dodd,Wim Kooi,enz en Willem Overeem was onze verzorger met in koffertje altijd jonge jenever,je weet dus wel wie altijd verzorgt moest worden,vrijdags tournooi tegen andere stallen,hilversum en dooyeweerd en nog een paar,daarna altijd feest in de cantine van VDS.We hebben ook nog op het veld van Scheveningen Holland Sport gespeeld,georganiseerd door Moerman,volgens mij heeft hij daar ook gespeeld,mooie tijden.
Leuk Cees dat je weer eens reageert, jij hebt het wel over een lichting daarvoor wat ook geweldig was met hele gezellige bijeenkomsten.

Ik heb ooit nog eens in de zaterdagclub SVGEB gespeeld in een veteranen/bierelftal en moesten we ook tegen S.V. Nootdorp waar Willem van Overeem en Guus Knijnenburg nog in voetbalden veel gelachen, Willem was erg goed in aanwijzingen geven maar nog veel beter met de jonge jenever :D

jelliep
Amateur

Bericht door jelliep »

Heb het over de lichting,toen er nog een nachtwaker op duindigt liep met Manus de Visser,Stal Con-Dios met Juul en Jan Scholten,Renee Mesker,Piet Vogelaar,Beissel von Gymnig,Schweiz,Frits Bosveld,Jan glimmerveen,Delbrassine,die in boxen zat ,waar nu Rob van Toor zit en talloze volbloed trainers,namen waarvan de forum leden van nu nooit hebben gehoord.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ja Frits Bosveld met zijn Zanto die het goed heeft gedaan --hij lag altijd in de clinks met van leeuwen de defilee leider -een pracht vent heel veel met hem gelachen in die tijd ---geloof mij we zijn met ze alleblij dat je weer reageerd ga zo door bedankt

jelliep
Amateur

Bericht door jelliep »

Stef,je kon nog beter met van van Leeuwen te doen hebben als met Schoonderwoerd,die oude baan commissaris.

Dolf Rieken
Professional

Ja Cees dat was een mooie tijd en soms als ik mijn ogen dicht doe zie ik de beeld en van die tijd nog voor me, dat Giel als leerling bij Guus werkte en zijn lievelingspaarden Zibello Hanover K en Wilster S vaak mocht rijden en kennelijk maakte dat zoveel indruk dat hij later zijn fokproducten er naar vernoemd.

Ik zou zo nog met gesloten ogen een rondje over Duindigt kunnen maken en dan vertellen waar de paarden met de namen erbij in de jaren 60 stonden maar als ik dan mijn ogen weer open kom ik in de kille realiteit van het heden en dat wil ik mezelf niet aandoen maar het is niet anders jammergenoeg.

jelliep
Amateur

Bericht door jelliep »

Ben vorig jaar nog een keer op Duindigt geweest,door de weeks,en had het zelfde als jij,daar was ome Flip,Zanto stond in de eerste box bij Frits,later Wim vd Pijl,de box van Felix,ben niemand tegen gekomen,pure nostalgie.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

jelliep schreef: 28 dec 2025, 20:40 Stef,je kon nog beter met van van Leeuwen te doen hebben als met Schoonderwoerd,die oude baan commissaris.
ja die bedoelde ik ook hij keek altijd of je keurig op de kar zat met de juiste buis en liefst alles schoon -toch mocht ik ze allebei graag --mooi he al die verhalen laten we doorgaan bedankt voor je reactie
Laatst gewijzigd door Speedy op 28 dec 2025, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie