Column Hans Sinnige
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Column Hans Sinnige
In zijn wekelijkse column doet Han Sinnige verslag van het kampioensfeest van Michael Nimcyk e.a. wat zo te lezen een gezellige boel is geweest.
Wat verder in het verhaal komt Hans in gesprek met Hennie Grift over zijn lange carrière en succesvolle periode op Schaesberg, nu weet ik niet wat de kennelijke staat van de heren was maar toen kwam er er berg onzin uit waar de honden geen brood van lusten.
Het chronisch verliesgevende Schaesberg met veelal matig bezette velden en een heel stel insolvabele trainers die er een potje van maakten zou ineens een bedreiging voor troetelkindje van de NDR “ Duindigt “ vormen en moest terstond gesloten worden.
Plotseling waren er grote investeerders bereid gebleken de schouders onder de Limburgse baan te zetten en het prijzengeld fors te verhogen wat een stormloop aan starters tot gevolg zou hebben ten koste van Duindigt e.a.
Ik vond Schaesberg een leuke baan, ik vind Hennie Grift een grote vakman en een aardige vent en ik vind Hans Sinnige meestal wel een goed journalist en verslaggever maar met dit soort artikelen heb ik toch gerede twijfels.
Wat verder in het verhaal komt Hans in gesprek met Hennie Grift over zijn lange carrière en succesvolle periode op Schaesberg, nu weet ik niet wat de kennelijke staat van de heren was maar toen kwam er er berg onzin uit waar de honden geen brood van lusten.
Het chronisch verliesgevende Schaesberg met veelal matig bezette velden en een heel stel insolvabele trainers die er een potje van maakten zou ineens een bedreiging voor troetelkindje van de NDR “ Duindigt “ vormen en moest terstond gesloten worden.
Plotseling waren er grote investeerders bereid gebleken de schouders onder de Limburgse baan te zetten en het prijzengeld fors te verhogen wat een stormloop aan starters tot gevolg zou hebben ten koste van Duindigt e.a.
Ik vond Schaesberg een leuke baan, ik vind Hennie Grift een grote vakman en een aardige vent en ik vind Hans Sinnige meestal wel een goed journalist en verslaggever maar met dit soort artikelen heb ik toch gerede twijfels.
-
Hans Sinnige
- Amateur
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 25 times
Re: Column Hans Sinnige
En toch is dat echt zo gegaan. Er is 2 jaar geleden zelfs nog door mensen die dit ook weten een poging gedaan om de baan recreatief te heropenen, maar dat was financieel niet haalbaar. Er lagen miljoenen klaar, destijds, via de heren Hayen en Schockemöhle. Iedereen die erbij was destijds weet dat, de haast om daar vanuit Den Haag een stokje voor te steken was stuitend
-
Hans Sinnige
- Amateur
-
Dolf Rieken
- Professional
Weet je hoeveel ik al van dat soort verhalen gehoord heb Hans, als ik alle potentiële investeerders van Duindigt bij elkaar op de tribune zou zetten was het uitverkocht.
Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven is maar weer een al te ware spreuk.
De laatst querulant van Duindigt heet Sandmann en het enige wat die gedaan heeft is de mensen zand in de ogen strooien bah !
Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven is maar weer een al te ware spreuk.
De laatst querulant van Duindigt heet Sandmann en het enige wat die gedaan heeft is de mensen zand in de ogen strooien bah !
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
hoe je het ook wend of keert voorlopig gebeurt er niks met duindigt het is net het kabinet veel praten en niks doen maar Wolvega is er ook nog niet om over te schrijven hardlopen voor weinig euroos ook dat moet beter toch maar we blijven maar hoop houden dat is het beste denk ik succes------blijven lachen is goed voor je gezondheid-------------er is wel positief nieuws te melden JELLIEP is terug op het forum dat doet me goed Cees ga zo door
-
Hans Sinnige
- Amateur
Ik heb Hennie nog even gebeld en hij corrigeerde 1 naam: de heren Hayen en STASSEN wilden de baan in 1992 privatiseren. Eind 1991 voorkwam de NDR dat. Stassen was 2 jaar terug ook weer een drijvende kracht bij de niet gelukte reanimatie van Schaesberg. Eeuwig zonde dat dit destijds mis is gegaan, de sport had er vermoedelijk heel anders uitgezien met een sterke baan in het zuidenHans Sinnige schreef: 29 mar 2025, 17:44 En toch is dat echt zo gegaan. Er is 2 jaar geleden zelfs nog door mensen die dit ook weten een poging gedaan om de baan recreatief te heropenen, maar dat was financieel niet haalbaar. Er lagen miljoenen klaar, destijds, via de heren Hayen en Schockemöhle. Iedereen die erbij was destijds weet dat, de haast om daar vanuit Den Haag een stokje voor te steken was stuitend
-
Dolf Rieken
- Professional
Nice dreams , zeiden ze altijd tegen Blonde Dolly en ik zeg het nu tegen jou Hans.
Zoals ik als eerder memoreerde over alle fake investeerders van Duindigt zie ik hier een zelfde beeld van mensen die willen investeren maar nooit hun portemonnee trekken , je noemt een Belg en een Limburger en die hebt ik nog nooit kunnen betrappen dat ze woord hielden.
Zoals ik als eerder memoreerde over alle fake investeerders van Duindigt zie ik hier een zelfde beeld van mensen die willen investeren maar nooit hun portemonnee trekken , je noemt een Belg en een Limburger en die hebt ik nog nooit kunnen betrappen dat ze woord hielden.
-
Hans Sinnige
- Amateur
Je doet ze beide tekort, Hayen kende ik niet persoonlijk maar de heer Stassen ken ik als een man van zijn woord
Los daarvan, het is gebeurd en dus zijn we een andere weg ingeslagen. Dat was niet meteen de betere weg
Los daarvan, het is gebeurd en dus zijn we een andere weg ingeslagen. Dat was niet meteen de betere weg