Programma 6 maart 2025 Victoria Park
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Re: Programma 6 maart 2025 Victoria Park
"Opengesteld voor paarden rot €25.000... die [de] laatste 5 starts niet hebben gewonnen [..].
Jaja.
Maar gefeliciteerd, Michel Rothengatter met Falstaff Font, wat een paardje.
Die vrouw is Conny Vandenbos.
Jaja.
Maar gefeliciteerd, Michel Rothengatter met Falstaff Font, wat een paardje.
Die vrouw is Conny Vandenbos.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 06 mar 2025, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
en die man in die zwarte jas? is dat niet Bueno de Mosquito?
- LostInHarnessracing
- Professional
Verdomd. Nu je het zegt. Heb het even nagevraagd.
Prachtige uitzending tot nu toe overigens.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Abraham Bueno de Mesquita was een vaste koersbezoeker vooral op Hilversum, in die tijd trad hij vaak op met Rita Corita.
Trouwens die charmante dame was Conny Vandenbos, één van de beste zangeressen van ons land althans, vind ik.
Trouwens die charmante dame was Conny Vandenbos, één van de beste zangeressen van ons land althans, vind ik.
- LostInHarnessracing
- Professional
Absoluut goede zangeres!Dolf Rieken schreef: 06 mar 2025, 22:35 Abraham Bueno de Mesquita was een vaste koersbezoeker vooral op Hilversum, in die tijd trad hij vaak op met Rita Corita.
Bedankt voor juiste schrijfwijze.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Was niet als correctie bedoeld, ik had niet gezien dat je Conny genoemd of er overheen gekeken, leeftijd ??? 
- LostInHarnessracing
- Professional
Juiste antwoord werd me (onmiddellijk) ingefluisterd door goede vriendin (70) die zelf zangeres was in de seventies, ze kent de hele scene en nog ieder mooi liedje.Dolf Rieken schreef: 06 mar 2025, 23:14 Was niet als correctie bedoeld, ik had niet gezien dat je Conny genoemd of er overheen gekeken, leeftijd ???![]()
Zo jammer dat je op dit forum geen zelfgemaakte filmpjes kunt plaatsen. Want zij zingt/speelt hernieuwd, en ik gitaar.
22 maart gaan we samen naar de baan.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
heb gisteravond naar wolvega zitten kijken over fokken ging het over ---------ik vond Bas 33 procent van de tijd was hij aan het woord ja had ook niks nieuws altijd het zelfde verhaal ----hij vergat ook te vertellen dat Piet Groot Jr ook Karl op zijn briefje had staan en wie vond hem niet goed genoeg vraag dat maar aan hem--mij conclusie is en blijft fokken is gokken --niemand heeft de zekerheid of hij een klasse paard fokt ook ik niet ja de ene is meer voor frans te fokken en de ander voor amerikaans ---------zie Go On Boy moeder niks en zeg maar oma niks ook dat kan ---------wat ik er verder van begreep hoe eerder in de baan als 2 en 3 jarige en dan maar weer fokken ----en mij mening is dan geen goede oudere paarden meer ----dus de sport kan zich zo niet verder handhaven ----maar iedereen beslist toch zijn eigen mening toch ---allemaal succes verder met de sport
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
heb wel een goed 3 jarige gezien die won in Skive Sisi Barrosso ----veel weg van de moeder