alkmaar-tips-felicitaties--waardering

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

alkmaar-tips-felicitaties--waardering

Bericht door Speedy »

mooie koersen gezien vandaag en allen winnaars van harte gefeliciteerd erg van genoten --- Robin Goudsbloem altijd heel enthousiast en vond een crack Novato---heel fijn dat hij kwam een publieks trekker natuurlijk --had ook leuk gevonden dat jouw paard had gelopen -maar die zou wel een andere koers hebben op een andere baan --succes p.s. ik vind dat Jeffry Mieras altijd zo rustig blijft dat doet hij al jaren --heb hem mee gemaakt bij Hugoos
Langeweg daar was hij groot fan van en weet nog goed dat hij Russel November een paard wat Gert Jan de Vries altijd deed mocht Uitrijden daar genoot hij heel veel van en van de Hugoos veel geleerd hebben wat je niet moet doen --wens hem verder nog heel veel succes

Speedy
Professional

Re: alkmaar-tips-felicitaties--waardering

Bericht door Speedy »

ik hoop dat het met Willem zwart goed gaat dat was het belangrijkste van de dag voor Marjan --------en ze bood een leuk toekomstig koerspaard aan ze zei leuk paard voor Alkmaar maar ik denk ook voor andere banen succes met je verkoop

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

het is Willem Swart --met een S in plaats van een Z sorry goed bedoeld toch

Greyhound
Professional
Has thanked: 459 times
Been thanked: 468 times

Bericht door Greyhound »

Het gaat goed met Willem, gistermiddag mocht hij weer naar huis. Vanochtend nog weer even voor controle in het ziekenhuis geweest en alles is goed.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hier de tips van mij op alkmaar zondag in volgorde --6-8-1-4-1-4-6-6-1-8-7 voor winnend en plaats succes en een prettige dag met mooie koersen en vrolijk naar huis succes

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

nou de tips van alkmaar leek nergens op een verlies van29.12 euro over de hele dag gisteren ging het beter met 13.40 winst dus bij 21 koersen een verlies van 17.00 euro dus dat valt nog wel mee-----vond wel dat er pikeurs mij in de steek lieten voor de plaats gelden dus slecht gereden ( grapje ) moet kunnen tot de volgende keer op Alkmaar

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

alle winnaars vandaag allemaal van harte gefeliciteerd ga allen zo door de pikeur van de dag was Jaap van Rijn

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

alle winnaars vandaag van harte gefeliciteerd vooral Jaap van Rijn pikeur van de dag ga zo door ---mooie beslissing van Huug van Dijk om nu te stoppen en ik wens Durk en de familie van Dijk dat ze er nog veel plezier aan beleven want dat hebben ze allemaal verdiend ---------

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 436 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Had er wel graag heen gewild, neem aan dat het zo'n beetje de laatste koersdag dit jaar op Alkmaar was, maar moest 'werken', in een keuken, tijdens een activiteit.
Het was gelukkig vrij rustig dus kon mooi op mobieltje alle koersen volgen tussendoor. Met een blokje kaas uit de trommel erbij.
Zag met enigszins afgunstige ogen aan hoe zo'n prachtige droge dag, en 14graden, de bezoekers hadden. Dat was op Wolvega de avond ervoor wel even anders, haha.

Bedankt voor de mooie uitzending en alle winnaars gefeliciteerd.

20241124_150420.jpg
20241124_150420.jpg (1.33 MiB) 452 keer bekeken

Plaats reactie