met name bij de eerste was het geen zakcentje
Keytothehill
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 33 times
Keytothehill
er was toch iemand die de kriebels kreeg, (Holzapfel) richting de duitse derby, Hij kocht de helft van KeytotheHill en kocht zich in bij een stel van Hagoort
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: Keytothehill
kijk weer zo voorbeeld is de fokster niet hiltje tjalsma als die het geweten had had ze die nooit verkocht toch dat bedoel ik er nou mee blijf zeggen niemand die het weet vraag krijg ze nog wel fokpremie van duitsland nou dat hoop ik van wel
-
witte
- Amateur
Stef ik neem aan dat je weet wat een paard in de maand kost? je kan die paarden niet allemaal houden, een kleine fokker moet verkopen anders ben je binnen het jaar klaar
-
a.hoegen2412
-
witte
- Amateur
hij loopt in de Duitse derby en zal daar ook zwaar favoriet zijn, hij heeft nog kans op de triple crown ook
ik denk dat de Duitse derby een Nederlandse aangelegenheid wordt, KeytotheHill bij de hengsten
en Glide be Lucky as bij de merries, die liep super in de merrie afdeling, met een kansloos parcours
ik denk dat de Duitse derby een Nederlandse aangelegenheid wordt, KeytotheHill bij de hengsten
en Glide be Lucky as bij de merries, die liep super in de merrie afdeling, met een kansloos parcours
- Speedy
- Professional
dat weet ik heel goed natuurlijk ik bedoelde enkel dat niemand het weet of het een goede word gelukkig maar ook anders was er weinig aan ik had even de lijst van de verkoop gezien nou er zijn er paar duurden doe moeten nog lopen bedankt voor je reactie vriendwitte schreef: 16 aug 2020, 18:51 Stef ik neem aan dat je weet wat een paard in de maand kost? je kan die paarden niet allemaal houden, een kleine fokker moet verkopen anders ben je binnen het jaar klaar
- Speedy
- Professional
ze zeggen dat heinz wevering het rijgeld deeld met roland hulskat wat hij verdiend zo man is heinz wel een echte heer succes hoop dat het met roland heel goed gaatwitte schreef: 16 aug 2020, 19:57 hij loopt in de Duitse derby en zal daar ook zwaar favoriet zijn, hij heeft nog kans op de triple crown ook
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
KEYTOTHEHILL op jacht naar de Triple Crown
(Duits):
https://www.hoofworld.de/news/keytotheh ... chen-krone
(Duits):
https://www.hoofworld.de/news/keytotheh ... chen-krone
- Speedy
- Professional
je ziet het maar weer niks is zeker jammer van die fout van keytothehill en glide viel mij ook tegen had meer van verwacht zo is het en niet anders toch konden de paarden maar praten zou een stuk makkelijker zijn toch succes met je spelwitte schreef: 16 aug 2020, 19:57 hij loopt in de Duitse derby en zal daar ook zwaar favoriet zijn, hij heeft nog kans op de triple crown ook