Een van de legendarische personen uit de drafsport is toch wel BOB DE BRUIN van STAL MARCO.
Bob bezat o.a. BAIILY II, ESPOIR DE BONHEUR, niet te vergeten NEVER WORRY (1 van mijn favoriete paarden) en nog 197 andere paarden.
Misschien kan een of meerdere forumleden een leuk verhaal of ervaring met BOB DE BRUIN op het forum zetten.
Kom mensen er moeten toch nog wel leuke, interessante verhalen over de draf- en rensport te vertellen zijn.
Het is een voorzetje van mij om de boel op dit forum wat op gang te brengen.
Verhalen uit de oude doos doen het altijd goed. Geef het ook door aan de connecties, die jullie zeker hebben.
BOB DE BRUIN STAL MARCO.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: BOB DE BRUIN STAL MARCO.
ja zulke mensen missen we toch wel in de sport de man zelf voor jan en stef een wereld man geweest altijd goede koerspaarden bij ons gehad en heb zelf ook veel voor hun gereden de mooiste koers was natuurlijk met jan en mij in de van yzer en niestaal we waren 1en 2 baily d en espoir de bonheur de fotoos staan op het oude forum gelukkig is zijn zoon michel door gegaan met de sport daar heeft hij de laatste jaren nog veel van genoten
-
a.hoegen2412
Ja Stef deze man heeft veel voor de drafsport gedaan en zijn zoon nu ook in mindere mate.
Wij waren erbij toen BAIILY II en ESPOIR DU BONHEUR 1 en 2 werden.
Wij waren fan van NEVER WORRY.
Wij waren erbij toen BAIILY II en ESPOIR DU BONHEUR 1 en 2 werden.
Wij waren fan van NEVER WORRY.
-
a.hoegen2412
Hierbij de foto van GENERAAL BIANCO en ZORBA OLDESON is toch ook van Michel de Bruin?.
- Bijlagen
-
- Zorba Oldeson KvNed 2012.jpg (110.35 KiB) 1481 keer bekeken
-
- unnamed (28).jpg (24.84 KiB) 1481 keer bekeken
-
a.hoegen2412
-
Is the day after
- Amateur
Re: Heart of Steel
Allright schreef: 16 aug 2020, 16:44
Geloof jij in toeval. Arend ?
Toch is dit wel heel erg toevallig.
Eigenlijk net als gisteren : een Merwede Staal Paard met een outsider : koppel goed voor 71,70
Aparte baan, dat Tingsryd.
Nummer 9 is daar een goed nummer ; achter de snel startende favoriet van 1,40 en de bocht komt er dan gelijk aan.
Moet wel de favoriet omvallen. Het warme weer misschien.
Ik speel niet. Kan er niet warm voor lopen. Maar wel mooi voor Michel de Bruin en Familie.
Tingsryd is een kopie van de Meadow Lands