Deze dag in 1984. Officieel Bulletin (144)
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 464 times
- Been thanked: 486 times
Deze dag in 1984. Officieel Bulletin (144)
- Bijlagen
-
- 25 mei 1 84.jpg (2.02 MiB) 501 keer bekeken
-
- 25 mei 2 84.jpg (2.35 MiB) 501 keer bekeken
-
- 25 mei 3 84.jpg (2.13 MiB) 501 keer bekeken
-
- 25 mei 4 84.jpg (2.03 MiB) 501 keer bekeken
-
- 25 mei 5 84.jpg (1.79 MiB) 501 keer bekeken
Re: Deze dag in 1984. Officieel Bulletin (144)
Wat Greyhound doet wordt echt wel gewaardeerd hoor!!!!!!!.
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 39 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 295 times
Geboorte aangifte van Butcher’s Lady crack van Piet de Wit ondanks dat hij altijd zogenaamd een hekel aan merries had 
Ik zie ook in het Register van Deelnemers Mevr. Klaase Bos-Osnabrugge staan, was dat familie van Willem Osnabrugge ? Dit moet Stef op zeker weten.
Ik zie ook in het Register van Deelnemers Mevr. Klaase Bos-Osnabrugge staan, was dat familie van Willem Osnabrugge ? Dit moet Stef op zeker weten.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1358 times
- Been thanked: 162 times
ja---------marius was de vader van willem die ook in de paarden zat allebei op het spul van P van de Stoel daar was hij jaren hengstenhouder o a florrissant Nathan Hanover aan de spiering weg was een harder werker en veel liefde voor paarden zagen er altijd goed uit -----------en van de Stoel was eigenaar van Blazing Song en Satan HAnover en Felix en veel jonge paarden wij hadden er een prima eigenaar aan dat is heel belangrijk in deze sport
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 295 times
Blazing Song is nooit in de fokkerij gebruikt en was als koerspaard toch veel beter dan Satan Hanover, was daar een reden voor Stef ?
En was die mevrouw Klaase Bos nou familie van Willem of weet je het niet ?
Willem Osnabrugge is bij meerdere trainers leerling geweest en werkte op het laatst bij Cees de Leeuw toen hij doodgereden werd, man met een vreselijk gevoel voor droge humor.
Oh sorry, ik zie dat je de vraag beantwoord hebt.
En was die mevrouw Klaase Bos nou familie van Willem of weet je het niet ?
Willem Osnabrugge is bij meerdere trainers leerling geweest en werkte op het laatst bij Cees de Leeuw toen hij doodgereden werd, man met een vreselijk gevoel voor droge humor.
Oh sorry, ik zie dat je de vraag beantwoord hebt.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1358 times
- Been thanked: 162 times
misschien heb ik een fout gemaakt met de vader van willem --------------ik weet het alweer de vrouw van marius was een zuster van willem volgens mij anders kan hij nooit achternaam osnabrugge heten ---------------ja en Blazing Song ja nou zeg je me wat volgens mij heeft hij hem verkocht nog voor veel geld naar het buitenland ------------is het niet te vinden toen in de bulletin van de ndr uitgevoerd naar ..........dolf er is weer werk aan de winkel en wat je zegt Satan hanover was veel minder naar de finish toe lopen had hij een hekel aan maar Blazing die gaf wat hij waard was heerlijk paard om mee te werken en in de koers te rijden ben nog is 2de geweest in een grote koers in recklinghausen de finale was dat Roelof Hamming had de kop met willemarie en die liep het laatste 200meter van zijn lijn af toen kwam willie rode-groot vakman en een klasse pikeur binnendoor en die won