Paardenkrant is nog geplaatst, maar hier staan de deelnemers ook.
https://www.victoriaparkwolvega.nl/meet ... 99LnFm3dxA
Programma 7 en 10 mei 2023 Victoria Park.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Re: Programma 7 en 10 mei 2023 Victoria Park.
Wat staat het fluitenkruid in de bermen/wal momenteel ook mooi in bloei hè. En dan met het lekkere voorjaarsweer er nog eens bij, het moet een mooie dag zijn geweest afgelopen woensdag.
Uitzending 10 mei nog eens teruggekeken, de moeite waard.
Steeds meer bezoekers en spannende races.
Vond het ook mooi hoe de nieuwe mevrouw van Beijk Catering aan tafel werd uitgenodigd.
Zoals laatst ook Alko die het baanonderhoud doet, van die blauwe trekker.
Allemaal belangrijke mensen die het VPW maken tot wat het is.
Update:
Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggen: vind de handelingsverlegenheid aangaande de nieuwe aansporingsregels onderhand wel pijnlijk worden. Ook voor de wedders. Het heeft al geen zin meer te kijken naar prestaties van vorig jaar. Kijk puur naar hoe paardjes het dit jaar (kunnen) doen. Sommige in potentie goede paardjes zakken zonder aansporing gewoon helemaal terug, belachelijk hoe dit momenteel allemaal gaat. Mening.
Voor vanmiddag wens ik allen, op de baan of thuis kijkend, een evenzo prachtige drafsportmiddag op Alkmaar.

🌤
Uitzending 10 mei nog eens teruggekeken, de moeite waard.
Steeds meer bezoekers en spannende races.
Vond het ook mooi hoe de nieuwe mevrouw van Beijk Catering aan tafel werd uitgenodigd.
Zoals laatst ook Alko die het baanonderhoud doet, van die blauwe trekker.
Allemaal belangrijke mensen die het VPW maken tot wat het is.
Update:
Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggen: vind de handelingsverlegenheid aangaande de nieuwe aansporingsregels onderhand wel pijnlijk worden. Ook voor de wedders. Het heeft al geen zin meer te kijken naar prestaties van vorig jaar. Kijk puur naar hoe paardjes het dit jaar (kunnen) doen. Sommige in potentie goede paardjes zakken zonder aansporing gewoon helemaal terug, belachelijk hoe dit momenteel allemaal gaat. Mening.
Voor vanmiddag wens ik allen, op de baan of thuis kijkend, een evenzo prachtige drafsportmiddag op Alkmaar.