Misschien moet je hier verder gaan voor je vrienden om de stand bij te houden Speedy.
Past eigenlijk niet bij Jaap van Rijn blijft in Nederland.
Speedy schreef: 21 jan 2022, 21:13
even voor vriend johan jaap 2 en robin 3 en mischa 0 tot volgende week vriend prettig weekend en alle winnaars gefeliciteerd
Speedy schreef: 03 feb 2022, 17:12
even voor vriend johan jaap 4 en robin 4 en mischa 0 tot de volgende keer maar weer gezond weekend-en geniet er van alle koersen die je ziet
Rothengatter was vandaag de grote man, Speedy. Ook voor het pikeursklassement.
ja dat is ook zo heb ze allemaal gefeliciteerd -----------------------maar dit gaat tussen johan en mij voor de duo ik heb jaap met robin bakker en johan heb duo jaap met mischa brouwer hij vind dit leuk om dat ik het bij houdt vandaar vriend succes met je spel
even voor johan de stand jaap 4 en robin 4 en mischa brouwer 0 ----------------------------jaap beterschap vriend tot de volgende keer maar weer gezond weekend allemaal vrienden
Speedy schreef: 10 feb 2022, 19:37
even voor johan de stand jaap 4 en robin 4 en mischa brouwer 0 ----------------------------jaap beterschap vriend tot de volgende keer maar weer gezond weekend allemaal vrienden
Speedy schreef: 14 feb 2022, 16:57
natuurlijk mag jij dat maar wel voor 31 -3-2022 vriend succes er mee en maak een goede keus en een prettige avond en lekker slapen en gezond weer op