Wachten, wachten en nog eens wachten
Re: Wachten, wachten en nog eens wachten
De NDR heeft vanochtend de nieuwe koerskalender gepubliceerd. Ook de nieuwe data van de klassiekers zijn bekend.
- administrator
- Site Admin
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 10 times
https://www.ndr.nl/download/agenda/aang ... ijen-2020/keepie schreef: 28 mei 2020, 13:25 De NDR heeft vanochtend de nieuwe koerskalender gepubliceerd. Ook de nieuwe data van de klassiekers zijn bekend.
Draf en rensport forum administrator
Vanmiddag een eigenaar gesproken die het wachten zat was. Heeft zijn paarden verkocht als rijpaard zo klaar was hij er mee. Met dank aan dhr.Buma en het ndr waren zijn laatste woorden en een vingergebaar die niets te wensen overliet.
-
a.hoegen2412
Beste Johan,
Dat is spijtig. Ik heb trouwens een mail ontvangen van de persvoorlichter over de heer Sybrand van Haersma Buma. Mijn mail is doorgestuurd naar het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Het is ze nu in ieder geval duidelijk, dat de heer Buma geen vriend van de drafsport is.
Dat is spijtig. Ik heb trouwens een mail ontvangen van de persvoorlichter over de heer Sybrand van Haersma Buma. Mijn mail is doorgestuurd naar het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Het is ze nu in ieder geval duidelijk, dat de heer Buma geen vriend van de drafsport is.
-
a.hoegen2412
Ik ontving net een mail van Kees van Dalsem van Mediahuis. Het Noord-Hollands Dagblad heeft een stuk geplaatst over het Ovaaltje en de situatie over de drafsport ten tijde van de corona crisis.
- administrator
- Site Admin
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 10 times
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... roen-lichta.hoegen2412 schreef: 29 mei 2020, 12:49 Ik ontving net een mail van Kees van Dalsem van Mediahuis. Het Noord-Hollands Dagblad heeft een stuk geplaatst over het Ovaaltje en de situatie over de drafsport ten tijde van de corona crisis.
Draf en rensport forum administrator
Vrijdag 5 juni zijn er weer trainingen met formele tijdregistratie. Zie site NDR. Hopelijk wordt dit weekend het voorlopige agenda van juni dan ook werkelijkheid.