Verkiezingen 2021.
-
a.hoegen2412
Verkiezingen 2021.
Op 15,16 of 17 maart aanstaande kunnen wij stemmen.
Ik zal er eerlijk in zijn. Wij hebben altijd Links gestemd, maar door de hele problematiek met betrekking tot de toekomst van het Stadspark in Groningen en de Drafsport in Groningen zijn wij helemaal om.
Groen Links, D'66, PvdA en SP zij hebben ons zwaar teleurgesteld het afgelopen jaar en daarin zijn wij niet de enigen.
Ik heb nog regelmatig contact met Jasper Boter van de VVD. Deze partij doet veel voor de Drafsport en het behoud daarvan in Groningen.
Onze stem, ondanks de afhandeling van de Gas problematiek in Groningen gaat dit keer naar de VVD.
Ik zal er eerlijk in zijn. Wij hebben altijd Links gestemd, maar door de hele problematiek met betrekking tot de toekomst van het Stadspark in Groningen en de Drafsport in Groningen zijn wij helemaal om.
Groen Links, D'66, PvdA en SP zij hebben ons zwaar teleurgesteld het afgelopen jaar en daarin zijn wij niet de enigen.
Ik heb nog regelmatig contact met Jasper Boter van de VVD. Deze partij doet veel voor de Drafsport en het behoud daarvan in Groningen.
Onze stem, ondanks de afhandeling van de Gas problematiek in Groningen gaat dit keer naar de VVD.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1217 times
- Been thanked: 159 times
Re: Verkiezingen 2021.
alle beloftes van de vvd neem ik met een korreltje zout veel beloven en niks geven ze zijn sterk in het liegen kijk maar naar mark rutte sterkte hij zegt ik ben er voor iedereen wat heeft hij allemaal niet belooft en niet gekregen
Worden we allemaal niet door de politiek in de maling genomen ? Ik adviseer stem op de grootste clown dan valt er misschien nog wat te lachen . 
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 400 times
"We investeren om voorzieningen in krimpregio's op peil te houden.
We investeren in regionaal erfgoed."
Niet dat Stad-Groningen een krimpregio is, maar de kwetstbare drafsport in Nederland en zeker die in Stadspark is dat wel.
Evenals dat het eerlijk beschouwd gewoon erfgoed is.
Grotere leugenaars en verraders dan de PVDA vind je niet in dit land!
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/796502/W ... rzieningen
We investeren in regionaal erfgoed."
Niet dat Stad-Groningen een krimpregio is, maar de kwetstbare drafsport in Nederland en zeker die in Stadspark is dat wel.
Evenals dat het eerlijk beschouwd gewoon erfgoed is.
Grotere leugenaars en verraders dan de PVDA vind je niet in dit land!
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/796502/W ... rzieningen
-
a.hoegen2412
Werkgelegenheid staat bij de partijen op Links hoog in het vaandel. Nou de werkgelegenheid in de Drafsport interesseert Links geen moer meer.
Ik kom op voor mensen als Rosalie Janssen, Luit de Vries, Marcel en Marcelino Hauber.
Ik heb sowieso een hekel aan die Klaver, Kaag, Ploumen en in mindere mate aan Marijnissen. Dus landelijk hebben ze voor mij afgedaan.
Dat wij nu op de VVD stemmen heeft wel degelijk met Groningen te maken.
Wiebes is weg.en daar zijn we in Groningen en Drenthe blij om.
Aan een stem op Wilders heb je niets, omdat er geen partij met hem wil samenwerken. Geldt ook voor Baudet, die wij ook niet moeten.
De stem op de VVD is dus puur voor de Drafsport in het Noorden.
Ik kom op voor mensen als Rosalie Janssen, Luit de Vries, Marcel en Marcelino Hauber.
Ik heb sowieso een hekel aan die Klaver, Kaag, Ploumen en in mindere mate aan Marijnissen. Dus landelijk hebben ze voor mij afgedaan.
Dat wij nu op de VVD stemmen heeft wel degelijk met Groningen te maken.
Wiebes is weg.en daar zijn we in Groningen en Drenthe blij om.
Aan een stem op Wilders heb je niets, omdat er geen partij met hem wil samenwerken. Geldt ook voor Baudet, die wij ook niet moeten.
De stem op de VVD is dus puur voor de Drafsport in het Noorden.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1217 times
- Been thanked: 159 times
mooi onderwerp he ieder denkt er anders over en dat is het leuke er van mij vrouw zegt altijd of je nou door de hond of kat gebeten word je moet voor je zelf opkomen en gelijk heeft ze allemaal succes en een gezond en prettig levenvrienden ik hoop dat alle banen opengaan ook de kortebanen en de grasbanen daar kunnen we niet van buiten
Laatst gewijzigd door Speedy op 11 mar 2021, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet niet vergeten te vermelden dat je op de VVD stemt omdat je de drafsport in het Noorden wilt behouden.
Stel je voor dat ze denken in Den Haag dat jij hun verkiezingsprogramma ondersteund.
Is er ruimte op het verkiezingsbiljet voor deze opmerking?
Stel je voor dat ze denken in Den Haag dat jij hun verkiezingsprogramma ondersteund.
Is er ruimte op het verkiezingsbiljet voor deze opmerking?
-
a.hoegen2412
Je hebt gelijk. Ik zal dit ook niet vermelden, want dan is het ongeldig. Weet jij nog überhaupt op wie je moet stemmen. Nou ik niet.
Ze lullen allemaal maar wat aan. In Groningen ben ik die Linkse partijen in ieder geval goed zat.
Ze lullen allemaal maar wat aan. In Groningen ben ik die Linkse partijen in ieder geval goed zat.
-
a.hoegen2412
Nou ik wil niet alleen de Drafsport in het Noorden behouden maar ook in het Westen (Duindigt/Ovaaltje).