Verlaging minimale uitbetaling PMU Simple Placé-weddenschap
-
Balance55
- Professional
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 734 times
Verlaging minimale uitbetaling PMU Simple Placé-weddenschap
C'est une information d'importance que nous annonce en exclusivité Emmanuelle Malecaze-Doublet, Directrice marketing du PMU : à compter du mercredi 31 mars 2021, le rapport minimum des paris Simple Placé passera de 1,10 à 1,05 pour 1.
Re: Verlaging minimale uitbetaling PMU Simple Placé-weddenschap
Plaatsgeld is wel zoiets aparts,
op Wolvega zie je wel eens dat alle drie 1,10 geven ongeacht de quotering, terwijl er ook een keer zomaar een heel hoog plaatsgeld was.
Toen Rogier en Hans het samen presenteerden, in de lockdown toen er wel gereden werd in Nederland was dat geloof ik. Overigens hadden we die plaats toen zelf ook gespeeld, op tips van hun.
Dat was leuk maar nu is plaats spelen eigenlijk niet de moeite waard (of je moet x zoveel € inzetten).
Ik heb geen idee wat de verdeelsleutel nou precies is hoe het plaatsgeld bepaald wordt?
op Wolvega zie je wel eens dat alle drie 1,10 geven ongeacht de quotering, terwijl er ook een keer zomaar een heel hoog plaatsgeld was.
Toen Rogier en Hans het samen presenteerden, in de lockdown toen er wel gereden werd in Nederland was dat geloof ik. Overigens hadden we die plaats toen zelf ook gespeeld, op tips van hun.
Dat was leuk maar nu is plaats spelen eigenlijk niet de moeite waard (of je moet x zoveel € inzetten).
Ik heb geen idee wat de verdeelsleutel nou precies is hoe het plaatsgeld bepaald wordt?
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1217 times
- Been thanked: 158 times