Ontwikkelingen Stadspark Groningen en de drafbaan

Er gaat niks boven de drafbaan in Groningen
a.hoegen2412

Re: Ontwikkelingen Stadspark Groningen en de drafbaan

Bericht door a.hoegen2412 »

000000
Laatst gewijzigd door a.hoegen2412 op 04 jun 2021, 02:05, 1 keer totaal gewijzigd.

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 495 times
Been thanked: 401 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Uit de presentatie van het 'conceptplan', o.a.:

“Door te investeren in het Stadspark willen we bijdragen aan de gezondheid van de Groningers, ... "

Je reinste flauwekul!

Niet roken en voldoende groente eten draagt direct rechtstreeks bij aan een verbeterde gezondheid, maar driekwart miljoen euro (!) per jaar (!!) aansmijten tegen een 'groen park' waar gewandeld en onderwijl naar vogeltjes geluisterd kan worden kan nooit bewijsbaar causaal tot een verbeterde gezondheid van 'de Groningers' leiden. Die politici zijn knettergek.

En trouwens, als er ZOVEEL geld is waarom is de drafbaan na ca 100 jaar huur dan geen handreiking gedaan: het zorgen voor een alternatieve locatie?
Ja, A. Hoegen, ik weet dat jij daar niets van wilt weten want 'de drafbaan hoort in het Stadspark' maar straks blijft de KHRV met helemaal niets achter.

Woest kan ik er om worden.

Hier, het afschuwelijke conceptplan:

https://www.oogtv.nl/2021/02/structuree ... stadspark/

ponyrijdenstadspark.jpg
ponyrijdenstadspark.jpg (85.73 KiB) 1386 keer bekeken

a.hoegen2412

00000
Laatst gewijzigd door a.hoegen2412 op 04 jun 2021, 02:06, 1 keer totaal gewijzigd.

LostInHarnessracing
Professional

Ik zeg ook niet dat er nu al een panklare andere locatie is, maar die zou toch kunnen aangelegd/gebouwd?

Maar goed, als jij al begint met "dat slaat helemaal nergens op' op de mening van een ander, dan zal ik m'n mening of ideeen wel voor me houden.
Ook prima.

LostInHarnessracing
Professional

Als bijdrage aan dit forum plaats ik bijgaande nog een link naar een recent artikel dat ik tegenkwam, in het Dagblad v/h Noorden.

Veel leesplezier verder maar.

https://www.dvhn.nl/groningen/Drafbaan- ... 24572.html

a.hoegen2412

00000000
Laatst gewijzigd door a.hoegen2412 op 04 jun 2021, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.

LostInHarnessracing
Professional

Zo,
M'n boze reactie weer weggehaald. Heb gezegd wat ik kwijt wil en A. Hoegen heeft er kennis van genomen.
Forum moet we leuk blijven.
Succes met de drafbaan in Stadspark.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 22 feb 2021, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

LostInHarnessracing
Professional

LostInHarnessracing schreef: 21 feb 2021, 11:26
a.hoegen2412 schreef: 20 feb 2021, 13:39 Bedankt voor het plaatsen.
Niet meteen gepikeerd raken. Er is al genoeg onderzoek gedaan naar andere locaties. De Gemeente Groningen kwam met Tolbert op de proppen. Nou dat kan helemaal niet. Ook Aduard is onderzocht, maar ongeschikt gebleken.
Ik was gepikeerd ja, en sta volkomen in m'n recht daartoe als je begint met "Nou dat slaat dus helemaal nergens op. Je moet eens begrijpen, dat.."
bij de mening van een ander.

Wauw, twee opties 'onderzocht' en dat is dan 'genoeg onderzoek'.
Nu kan het nog, straks is het te laat om nog een alternatief te eisen. Dan leggen ze maar een volkomen nieuwe (evt. multifunctionele) baan aan voor enkele miljoenen. Tuurlijk vind ik reeeel gesproken ook dat drafbaan in Stadspark hoort, maar dat enorme stuk grond op toplocatie zal de gemeente toch in haar grijpgrage tentakels krijgen, zonder drafbaan. En dan staan we met lege handen.

Ik laat jou toch ook in je waarde over je mening.
Maar desgevraagd wil ik dan ook best wat zeggen hoor, je mails/brieven naar de politiek, die toon, het totaal gebrek aan tact: je scheldt gewoon ambtenaren en politici en gemeentebesuur uit. Totaal niet diplomatiek. Denk je dat je daar een steek verder mee komt. Ik denk dat het averechts werkt, na twee scheldmails word je al totaal niet meer serieus genomen en je meer schade doet dan goed aan imago drafsport/drafbaan.

Heb daar nooit wat van gezegd, laat je in je waarde, maar bij deze weet je mijn mening nu over je mails naar het stadsbestuur. werkt totaal averechts en straalt negatief uit op imago drafbaan/drafsport.
Aangezien jij ook zo graag een ander met een andere mening de mond snoert.

a.hoegen2412

0000000
Laatst gewijzigd door a.hoegen2412 op 04 jun 2021, 02:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Speedy
Professional
Has thanked: 1222 times
Been thanked: 159 times

Bericht door Speedy »

vrienden laten we het maar gezellig houden met elkaar natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening zeggen maar blijf-vrienden met elkaar

Plaats reactie