TROTR

Wat is er online te zien, lezen en horen. Lees en deel het hier
Balance55
Professional
Has thanked: 12 times
Been thanked: 797 times

Re: TROTR

Bericht door Balance55 »

LostInHarnessracing schreef: 12 feb 2021, 11:57 Vond de eerste 'weekupdate' erg geslaagd.
Even uitgebreid de tijd nemen om terug te blikken op de drafsportweek en alvast beetje vooruit te kijken naar de volgende week. Met een gast aan tafel, in een professionele studio.
Het voetbal inside voor de drafsport, haha.
Geweldig format ook om dat strak geprogrammeerd iedere vrijdag om 18.00uur aan de drafsportliefhebbers te leveren.

Vandaag de tweede weekupdate, ben heel benieuwd.

"Hugo Langeweg Jr schuift vanavond aan in de TROTR studio.."
"..en geeft in algemene zin een unieke kijk in zijn leven."

https://www.trotr.nl/trotr-weekupdate/h ... tr-studio/

Trotr heeft diepe zakken en als het aan de financier ligt mogen ze helemaal leeg. Goed voor de sport, de werkgelegenheid
van den Dekker en wedaanbieder ZEturf.

Ik hoop dat u nog lang van de sport geniet en dankbaar het laatste draf- en rensport nieuws op het onafhankelijke kanaal drafenrensportforum.nl blijft lezen.

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 438 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Balance55 schreef: 12 feb 2021, 12:36
LostInHarnessracing schreef: 12 feb 2021, 11:57 Vond de eerste 'weekupdate' erg geslaagd.
Even uitgebreid de tijd nemen om terug te blikken op de drafsportweek en alvast beetje vooruit te kijken naar de volgende week. Met een gast aan tafel, in een professionele studio.
Het voetbal inside voor de drafsport, haha.
Geweldig format ook om dat strak geprogrammeerd iedere vrijdag om 18.00uur aan de drafsportliefhebbers te leveren.

Vandaag de tweede weekupdate, ben heel benieuwd.

"Hugo Langeweg Jr schuift vanavond aan in de TROTR studio.."
"..en geeft in algemene zin een unieke kijk in zijn leven."

https://www.trotr.nl/trotr-weekupdate/h ... tr-studio/

Trotr heeft diepe zakken en als het aan de financier ligt mogen ze helemaal leeg. Goed voor de sport, de werkgelegenheid
van den Dekker en wedaanbieder ZEturf.

Ik hoop dat u nog lang van de sport geniet en dankbaar het laatste draf- en rensport nieuws op het onafhankelijke kanaal drafenrensportforum.nl blijft lezen.
Dank.
Zeker zal ik dankbaar alle bijdragen op het drafenrensportforum blijven lezen. En ook zelf zeer regelmatig bijdragen leveren. Heb het drafenrensportforum in m'n hart gesloten, hoop dat het steeds meer wordt gewaardeerd en bezocht. "Wij" zijn uniek.

En dat geldt ook voor Rogier's TROTR.
Competitie en willen winnen van de ander is iets voor op de baan. Drafsportliefhebbers moeten gewoon verenigd zijn. Wens Rogier veel succes, voor mij is er geen 'beste' of 'enige', alle drafsportpromotie helpt.

Kunnen er wat mooie foto's van drafpaardjes in de sneeuw worden geplaatst op dit prachtige forum? Rogier heeft dat lekker niet. Haha.

Fijn weekeinde, allen.

horsesnowtrotting.jpg
horsesnowtrotting.jpg (57.52 KiB) 1670 keer bekeken

a.hoegen2412

Bericht door a.hoegen2412 »

Inderdaad. Alle draf- en rensport promotie helpt. Wij als onafhankelijken zijn echter uniek. Wij bieden alles en doen dit zeker voor de totale DRAF- EN RENSPORT in Nederland. Daar mogen we TROTS op zijn.

Balance55
Professional

Bericht door Balance55 »

Nog even van bewegende beelden genieten, Highlights White Turf 2020........

Bregtje
Newbie
Newbie

Bericht door Bregtje »

Wat een leuk en leerzaam interview met Langeweg JR zeg!
Ik vind het platform TROTR echt super leuk!
Kijk er elke ochtend even op voor de laatste updates. Echt mooi.

Balance55
Professional

Bericht door Balance55 »

Bregtje schreef: 13 feb 2021, 11:18 Wat een leuk en leerzaam interview met Langeweg JR zeg!

Fijn dat je zo van de nieuwe site geniet. Ik hoop je je enthousiasme ook nog even rechtstreeks met de eigenaar van de site deelt.

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

keurig programma van rogier hij blijft rustig en laat de mensen uit praten heerlijk om na te kijken rogier ga zo door vriend

Bregtje
Newbie
Newbie

Bericht door Bregtje »

Balance55 schreef: 13 feb 2021, 12:54
Bregtje schreef: 13 feb 2021, 11:18 Wat een leuk en leerzaam interview met Langeweg JR zeg!

Fijn dat je zo van de nieuwe site geniet. Ik hoop je je enthousiasme ook nog even rechtstreeks met de eigenaar van de site deelt.
Hoi Balance,

ik geloof niet dat wij elkaar kennen?
Vanwaar deze reactie?
Ik was hier al een tijd achter de schermen bezig ter promotie van dit forum en nu eigen accountje aangemaakt..
en dan wordt ik nu zo aangevallen?

Ik heb goed contact met zowel onze admin hier als met Rogier en begrijp even niks van deze reactie.

marco
Newbie
Newbie
Contacteer:

Bericht door marco »

Hoezo word je hier aangevallen?

jelliep

Bericht door jelliep »

Laten we geen spijkers bij laag water gaan zoeken,daar is het andere forum aan ten onder gegaan.

Plaats reactie