open drafsportforum

Wat is er online te zien, lezen en horen. Lees en deel het hier
Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

drafenrensportforum.nl

Bericht door Speedy »

Rogier, neem is contact op met piet groot en die ken jij heel goed
piet heeft zeker ideeen voor jou en weet zeker dat hij je helpt succes
ik zal het ook met piet over hebben en succes met je spel stef
Laatst gewijzigd door Speedy op 07 jan 2021, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 438 times

Re: Rogier en Hans zijn welkom hier !

Bericht door LostInHarnessracing »

Allright schreef: 04 jan 2021, 14:41 Misschien roept dit vragen op, maar Ik vind, dat DIT BERICHT zeker ook hier gedeeld moet worden.

Ik ben gestopt met mijn deelname aan de "Uitzendingen op VIctoria Park Wolvega".

Door de idiote coronaregels voor deze sector is het afglijden inmiddels een vrije val geworden en dat steekt mij.

Voor ons platvorm zijn we trouwens naarstig op zoek naar redacteuren, columnisten, creatieve denkers, etc.
Wat zouden jullie graag willen zien?

Groet Speakerman ( Rogier den Dekker )
Bedankt voor dit nieuws. We vroegen ons al af, n.a.v. soms omfloerste bewoordingen in de vlog van Hans en Rogier, wat er nu precies aan de hand is. Stuk duidelijker nu.

Wens Rogier alle succes.
Schrijf-./redacteerwerk / ondersteuning zijn we altijd bereid te leveren.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 06 jan 2021, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Quest
Leerling

Re: Hans en Rogier zijn welkom hier

Bericht door Quest »

Ik begrijp dat dilemma wel. VP heeft er aan de ene kant voor gezorgd voor een prachtig complex en continuering van de sport, maar door alles te zetten op de Franse drafsport is de eigen goede fokkerij nagenoeg verloren gegaan.

Horsie
Newbie
Newbie

Bericht door Horsie »

Ik vind het schandalig / belachelijk dat iemand een bericht op een gesloten forum plaatst, misschien wel met reden, zomaar door Allright op een open forum wordt geplaatst.

Misschien krijgt Rogier hier wel problemen door.

Als hij dat hier had willen plaatsen had hij dat vast wel gedaan.

1000 minpunten aan Allright.

a.hoegen2412

Re: drafenrensportforum.nl

Bericht door a.hoegen2412 »

Altijd veel respect gehad voor Rogier den Dekker. Altijd leuk commentaar en interviews op Duindigt en Alkmaar.
Ik hoop Rogier, dat je gaat slagen in je missie om de Drafsport in Nederland wat populairder te maken.
Wij in Groningen en Drenthe steunen je.
Dat er dan een punt gemaakt wordt op welk Forum de mededeling gedaan wordt is kleinzielig. Op welk Forum dan ook we zijn allen DRAF- EN RENSPORT liefhebbers en dienen allemaal 1 doel. Het behoud van deze prachtige historische sport.

Speakerman
Newbie
Newbie

Bericht door Speakerman »

Horsie schreef: 05 jan 2021, 18:56 Ik vind het schandalig / belachelijk dat iemand een bericht op een gesloten forum plaatst, misschien wel met reden, zomaar door Allright op een open forum wordt geplaatst.

Misschien krijgt Rogier hier wel problemen door.

Als hij dat hier had willen plaatsen had hij dat vast wel gedaan.

1000 minpunten aan Allright.
Hallo Horsie, bedankt voor jouw waakzaamheid, maar ik vind het niet erg. ;) Ik denk zelfs dat de sport juist ten onder gaat aan het gesloten karakter. Om die reden gaan we een ONAFHANKELIJK platvorm starten waarin openheid van zaken geven centraal zal staan. Naar alle waarschijnlijkheid lanceren we het platvorm met de vlog van Hans en mij, maar dan in een nieuw jasje. Naar verwachting gaat dat eind volgende week gebeuren. Op dit moment wordt de site klaargemaakt, de bedrijfskleding gemaakt, de bus wordt voorzien van stickers, de visitekaartjes worden gedrukt, kortom de puntjes worden op de i gezet. We voelen ons gesteund door de meeste grote partijen binnen de sport en gaan heel professioneel te werk. We zijn van niemand een concurrent en hopen nou eindelijk eens alle, of in ieder geval de meeste, neuzen dezelfde kant op te krijgen. Ik zal geen verkeerd woord zeggen over VP, maar mijn werk daar kan simpelweg niet samengaan met het beheren van een onafhankelijk platvorm. Wij willen de hele sport dienen, ook VP, maar de breedtesport is minimaal even belangrijk. In onze visie moet een 'gewoon' beestje vaak kunnen starten en een eerlijke kans krijgen om wat centjes te verdienen. Wij kunnen niet wachten om los te gaan!

Gr. Rogier en nog de beste wensen allemaal! ;)

JandeW
Amateur
Has thanked: 22 times
Been thanked: 29 times

Bericht door JandeW »

Goed initiatief. Ik hoop dat werkt.

Quest
Leerling

Bericht door Quest »

Klinkt goed, ik ben heel benieuwd!

Speakerman
Newbie
Newbie

Bericht door Speakerman »

Allright schreef: 07 jan 2021, 12:42 Zo benieuwd ook ... naar die Bus ;)
Dat ding is echt niet normaal! Hij rijdt nog net niet zelf... ;)

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

drafenrensportforum.nl

Bericht door Speedy »

krijgen wij nog foto's te zien vriend
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Speedy op 07 jan 2021, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie