Koopovereenkomst Duindigt blijft in stand
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1900 times
- Been thanked: 188 times
Re: Koopovereenkomst Duindigt blijft in stand
vrienden gaat het nu de goede kant op ? wie Reageerd hier op alvast bedankt
-
Kortebaan01
- Leerling
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 83 times
Om in koerstermen te blijven zou ik zeggen
De paarden naderen de finish, nog een volle ronde te gaan en alles is nog mogelijk
De paarden naderen de finish, nog een volle ronde te gaan en alles is nog mogelijk
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 366 times
Er lopen nog een paar rechtszaken o.a. die van Gerard Hoetmer dus de soap gaat gewoon verder.
Als ik naar de programma’s van vrijdag en zondag kijk schieten de tranen in mijn ogen, eerst de Arabieren die voor gigantisch prijzengeld koersen vervolgens een lange pauze en dan komen de armoedzaaiers aan de beurt met een Gouden Zweep waarvan het prijzengeld 50 jaar geleden hoger was.
Ik heb zelf een paard lopen in een koers met 500 euro voor de winnaar maar ik denk niet dat ik het kan opbrengen om te gaan kijken.
Stef zal nog wel een lichtpuntje aan de horizon zien
Als ik naar de programma’s van vrijdag en zondag kijk schieten de tranen in mijn ogen, eerst de Arabieren die voor gigantisch prijzengeld koersen vervolgens een lange pauze en dan komen de armoedzaaiers aan de beurt met een Gouden Zweep waarvan het prijzengeld 50 jaar geleden hoger was.
Ik heb zelf een paard lopen in een koers met 500 euro voor de winnaar maar ik denk niet dat ik het kan opbrengen om te gaan kijken.
Stef zal nog wel een lichtpuntje aan de horizon zien
- Speedy
- Professional
let op Dolf Villa Betty gaat er miljoenen in steken ja dan word het weer heel mooi en met grote koersen en prijzen
-
piettolsma
- Leerling
- Been thanked: 16 times
Stef blijft een Rasoptimist,hij ziet dingen altijd goedkomen.
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 60 times
zijn gewoon veel te weinig paarden dit jaar zijn er als ik me niet vergis nog geen 80 veulens geboren, daar blijven er geen 12 van over als ze 3 jaar zijn en de TF paarden zijn ook op 1 hand te tellen, dus wel leuk dat het vooralsnog ergens op lijkt met Duindigt maar goed realistisch gezien tja, en ik ben echt wel fan van Duindigt begrijp me goed...
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 781 times
- Been thanked: 550 times
En dan willen 'we'/'ze' ook nog dat er coûte que coûte weer in het Stadspark Groningen gekoerst wordt.. Moet je wel leveren. De evt openingsmeeting zal vast giga succes zijn maar daarna?witte schreef: 24 jul 2026, 17:10 zijn gewoon veel te weinig paarden dit jaar zijn er als ik me niet vergis nog geen 80 veulens geboren, daar blijven er geen 12 van over als ze 3 jaar zijn en de TF paarden zijn ook op 1 hand te tellen, dus wel leuk dat het vooralsnog ergens op lijkt met Duindigt maar goed realistisch gezien tja, en ik ben echt wel fan van Duindigt begrijp me goed...
Te weinig paardjes in training ja. Nu al.
- Speedy
- Professional
ik ging van chauffeur naar stal Meyn en iemand zei tegen mij een Pikeur Stef waar begin je aan met Speedy en Totem Volita ach gelukkig niet naar hem geluisterd en heb ik het niet goed gedaan met allebei dus positief blijven denkenpiettolsma schreef: 24 jul 2026, 13:58 Stef blijft een Rasoptimist,hij ziet dingen altijd goedkomen.
-
Knutselman
- Leerling
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 35 times
Dat is 40 jaar geleden, verleden en heden vergelijken staat scheef, het zal NOOIT weer zo zijn als 40@50 jaar terug.......Speedy schreef: 24 jul 2026, 18:57ik ging van chauffeur naar stal Meyn en iemand zei tegen mij een Pikeur Stef waar begin je aan met Speedy en Totem Volita ach gelukkig niet naar hem geluisterd en heb ik het niet goed gedaan met allebei dus positief blijven denkenpiettolsma schreef: 24 jul 2026, 13:58 Stef blijft een Rasoptimist,hij ziet dingen altijd goedkomen.