Programma 11 Juli 2026 Duindigt
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1900 times
- Been thanked: 188 times
Re: Programma 11 Juli 2026 Duindigt
gelukkig komen de Belgen nog en Onze Henkie Grift we hopen maar op mooi weer succes allemaal
- Speedy
- Professional
helemaal mee eens echt triest de deken van de lage landen waar was die p.s vanden putte geen deken dan maar niet voorrijden en gelijk heeft hij
- Speedy
- Professional
vrienden ik vind het wel leuk dat jullie mij bellen dat je het met mij eens ben had liever gehad dat het allemaal goed was gegaan ondanks dat Hugo de laatste koers won hoorde ik dat hij niks van de uitschrijveningen begrijpt op Duindigt ja hoe nu verder hoe gaat het met de derby dag hoe krijgen ze dat goed voor elkaar natuurlijk doet iedereen ze best om het goed te doen p.s ik hoorde Cees Jan Faber nog zeggen geef het maar aan Wolvega dan rijden wij voor totaal 100.000 euro dat weet iedereen nog wel denk ik ja zeggen jullie het maar hoe het moed ik wacht op reacties alvast bedankt
-
Knutselman
- Leerling
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 35 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 366 times
De baan van de waarheid is natuurlijk allang passé, het is de laatste jaren een bolwerk van leugens en intriges waar de dubbele agenda’s en het eigenbelang hoogtij vieren.
Maar wat Stef aanhaalde over het aanbod van Cees Jan Faber met de 100.000 euro voor de Derby is niet alleen onuitvoerbaar maar ook ongeloofwaardig omdat Wolvega zelf ook in ernstig verval is.
Onuitvoerbaar omdat bij inschrijving voor de Derby de locatie bekend is en dit zonder geldige reden niet tussentijds gewijzigd kan worden.
Wat ik niet kan begrijpen is dat naast Cees Jan Faber er nog zoveel superrijke mensen Wolvega zogenaamd zo’n warm hard toe dragen en dat Willem Wals dan een inzamelingsactie moet organiseren om de baan te fatsoeneren die trouwens weer in erbarmelijk staat is als ik het commentaar van de pikeurs goed beluister.
Die erbarmelijke staat geld ook voor de baan van Duindigt waar de eerste twee sporen ook onacceptabel zijn voor een professionele sport.
Resumerend, onze sport bevind zich in terminale staat op de recreatieve banen na dan, ik kan er niets anders van maken jammergenoeg.
Maar wat Stef aanhaalde over het aanbod van Cees Jan Faber met de 100.000 euro voor de Derby is niet alleen onuitvoerbaar maar ook ongeloofwaardig omdat Wolvega zelf ook in ernstig verval is.
Onuitvoerbaar omdat bij inschrijving voor de Derby de locatie bekend is en dit zonder geldige reden niet tussentijds gewijzigd kan worden.
Wat ik niet kan begrijpen is dat naast Cees Jan Faber er nog zoveel superrijke mensen Wolvega zogenaamd zo’n warm hard toe dragen en dat Willem Wals dan een inzamelingsactie moet organiseren om de baan te fatsoeneren die trouwens weer in erbarmelijk staat is als ik het commentaar van de pikeurs goed beluister.
Die erbarmelijke staat geld ook voor de baan van Duindigt waar de eerste twee sporen ook onacceptabel zijn voor een professionele sport.
Resumerend, onze sport bevind zich in terminale staat op de recreatieve banen na dan, ik kan er niets anders van maken jammergenoeg.
- Speedy
- Professional
de laatste zin ben ik met je eens maar niet met elkaar praten hoe het verder moet is zeker geen succes voor de sport dus we zitten op een doodlijn triestDolf Rieken schreef: 17 jul 2026, 22:07 De baan van de waarheid is natuurlijk allang passé, het is de laatste jaren een bolwerk van leugens en intriges waar de dubbele agenda’s en het eigenbelang hoogtij vieren.
- Speedy
- Professional
Dolf we moeten Wolvega waarderen je ziet maar weer altijd sponsers van bedrijven zie vandaag de Jumbo dag enzovoort kijk dat komt Duindigt te kort waarom zeg jij het maar en over de baan vroeger heb ik gereden in de modder in duindigt -hilversum tot zelf in Mereveld en we vonden het allemaal goed kijk dat was nou eenmaal zo ----p.s vroeger zeiden ze altijd de rijken zitten in het westen en die zijn allemaal verdwenen toch een prettige dag verder vriend