Goudsblom & Den Dekker #8

Wat is er online te zien, lezen en horen. Lees en deel het hier
LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 436 times

Goudsblom & Den Dekker #8

Bericht door LostInHarnessracing »

Een nieuwe aflevering.
Getiteld "Kort maar krachtig!" Maar met een uitgebreide voorbeschouwing op de Paasraces in Alkmaar 2e Paasdag.

Moet u in het V5-spel Vikens Whoknow of Mercedes Star banken?

🐴✨️

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Re: Goudsblom & Den Dekker #8

Bericht door Speedy »

jongens leuke uitzending weer ga zo door tot de volgende keer bedankt p.s de 2 winnaars die jullie verspellen winnen allebei niet speel ze maar plaats ----------maar succes vrienden--------------------over binnen door laten en van de reling aflopen dat kan je alleen bestraffen met 100 euro boette wie het ook is je zal zien dat dat helpt ------ik spreek nu uit ervaring liet JAN EEN KEER BINNENDOOR op duindigt kreeg ik 200 gulden boette ----weet het nog goed er was een pikeur die tegen mij zei jullie hebben het lekker geregeld he ach natuurlijk had hij gelijk op dat moment anders wint hij maar je ziet nu ook dat paarden van de reling aflopen voor al op Wolvega kijk de koersen maar terug ook in het buitenland zie je dat veel Frankrijk - Belgie Zweden enzovoort- je weet ik ben voor een strip laatste rechtelijn misschien komt dat nog een keer

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Wessel Goudsblom morgen in Hamburg staat er mooi in wens hem veel succes --en je kan hem warm draaien voor Bjorn 1.40 uur later ja dat kan in Duitsland

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Wessel netjes gereden had leuk gevonden als je het had gewonnen en Bjorn had het er ook nog wat aan en wint samen heel goed gedaan ja Mistral vind alles goed 2x geen probleem om te lopen alle betrokkende van harte gefeliciteerd vraag--was er nou geen prijzengeld aan verbonden voor de eerste rit ?

Plaats reactie