handhaven of uitschakelen

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

handhaven of uitschakelen

Bericht door Speedy »

vond het klasse van Eric Raffin dat ik las dat hij een doorslag heeft gehad zondag als winnaar------heeft het zelf mee gemaakt dat ik ook een doorslag had gehad met Speedy in de serie van de kerstprijs dat ze een oogje dicht deed en heeft ook dat ik onterecht bent uitgeschakeld allebei in de toen paardenkrant ------ik lees nu er helemaal niks van de laatste jaren ook mee gemaakt met Jan met Ernie Rita op Mereveld en Jaap Verhoeve op hilversum dat hij won toen liepen er heel veel naar het busje dat vond ik te ver gaan

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 117 times
Been thanked: 295 times

Re: handhaven of uitschakelen

Bericht door Dolf Rieken »

Ik kan me die koers met Ernie Rita nog goed herinneren op Mereveld en dat was ook een schandalige beslissing, het paard had aan de start gesprongen en lag eigenlijk kansloos in de koers maar toen zij een inhaalrace begon en alsnog zou winnen werd ze uitgeschakeld.

De ramen van de jurytoren werden ingegooid en het comité lag op de grond, ik weet nog dat een vaste koersbezoeker,een postbode uit Voorburg de microfoon greep en riep dat we allemaal bestolen werden waar hij overigens gelijk in had, als het goed heb was Klaas Clay de voorzitter van het comité.

De postbode werd voor lange tijd de de toegang tot de banen ontzegd, ik dacht 10 of 15 jaar dat leverde hem uiteindelijk een aardig spaarcentje op :D

Jaap Verhoeve werd op Hilversum ook veel te laat en zeer discutabel uitgeschakeld met Je t’Aime en toen hebben ze de comité- bus omgekiept, ik weel niet meer of er nog iemand inzat, wel dat Je t’Aime moeder van Varinsja en White Shadow geworden is.

Ik dacht dat Dhr. Poelstra de voorzitter van het dienstdoende comité was.

Plaats reactie