chronometer de tijden onderweg
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
chronometer de tijden onderweg
ja een uur geleden belde een van mij vrienden die vraagt aan mij stel er lopen 8 paarden over 2000 meter en er rijden de eerste 1000 meter 1.15 en dan 1000meter 1.17 een eindtijd van 2minuten en 32 seconden dan zegt hij als je nou gewoon 1.15.9 rijdt van start naar finish dan win je toch ja op papier klopt het wel maar in de praktijk is het toch heel anders het is niet uit te leggen hoe verdeel je het voor je paard het beste dat is de vraag de klokje meenemen is prima maar dan moet je van kop af winnen dat zei Hugo Langeweg Sr altijd en hij heeft zeker gelijk tussen de paarden in ben je altijd afhankelijk van een ander je zag het zondag maar weer Francesco Zet die kwam er nu veel te laat uit ja dat is koers achteraf is het zo makkelijk allemaal had ik de kop maar gehouden of had ik maar niet mee gereden en zo zijn er meer wat je had moeten doen een winnaar hoeft niks uit te leggen geklopt zijn dan wel succes vond het toch een leuke vraag van hem
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Re: chronometer de tijden onderweg
Jij hebt nogal wat vrieñden die jou bellen, Stef.
.
Het ouderwetse telefoneren. Wij van net wat jongere leeftijden appen veel. Slechts met paar mensen bel ik, 10 minuten maar soms twee uur lang.
Mooie theoretische vraag van je vriend. Er was laatst wel een koers op VPW waarin een paardje volstrekt eigen tempo liep, een constant tempo. Lange tijd achteraan, vroeg me na tijdje zelfs af of ie nog wel mee deed, was ook door inzoomen cameraman op compact veld voorin letterlijk uit beeld. Maar naarmate de race vorderde kwam ie er an hoor, en werd uiteindelijk dacht tweede of eerste.
Weet verdorie de koers niet meer.
Zeer succesvolle pikeurs willen direct door naar de kop. Klaas Woudstra toen, nu Djuse, Gocciadoro, Tesselaar, noem ze maar op.
Het 'inlezen' van de route vooraf is belangrijk. Op "waar kom je terecht?" in grote deelnemersvelden en vanuit ongunstige startposities... daar ben je toch zelf bij.
Het koersverloop is een fenomeen op zich, aanstormende pikeurs zijn verplicht zich hierin te verdiepen.
Fascinerend om te volgen.
Tijd is geld. maar hoe verdeel je de tijd.
Het ouderwetse telefoneren. Wij van net wat jongere leeftijden appen veel. Slechts met paar mensen bel ik, 10 minuten maar soms twee uur lang.
Mooie theoretische vraag van je vriend. Er was laatst wel een koers op VPW waarin een paardje volstrekt eigen tempo liep, een constant tempo. Lange tijd achteraan, vroeg me na tijdje zelfs af of ie nog wel mee deed, was ook door inzoomen cameraman op compact veld voorin letterlijk uit beeld. Maar naarmate de race vorderde kwam ie er an hoor, en werd uiteindelijk dacht tweede of eerste.
Weet verdorie de koers niet meer.
Zeer succesvolle pikeurs willen direct door naar de kop. Klaas Woudstra toen, nu Djuse, Gocciadoro, Tesselaar, noem ze maar op.
Het 'inlezen' van de route vooraf is belangrijk. Op "waar kom je terecht?" in grote deelnemersvelden en vanuit ongunstige startposities... daar ben je toch zelf bij.
Het koersverloop is een fenomeen op zich, aanstormende pikeurs zijn verplicht zich hierin te verdiepen.
Fascinerend om te volgen.
Tijd is geld. maar hoe verdeel je de tijd.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: chronometer de tijden onderweg
ik vind het leuk altijd als ze mij bellen en als ze een vraag aan mij stellen geef ik altijd antwoord ------er zijn er 6 mensen waar ik contact mee heeft en dat noem ik mij broers netjes uitgelegd toch bedankt voor je reactie------de oudste is Jan Onderwater maar dat weten jullie allemaal wel