Ik heb een vraag voor forumlid Balance55, die ons voortdurend voorziet van nieuwe en oude video's van koersen.
Ik heb altijd videos laten maken van de koersen die mijn paarden in Nederland of buitenland liepen. Koersbezoek was videoband mee.
Tot de koersen ook op YouTube verschenen. Toen heb ik een account aangemaakt onder de naam Stall Nostradamus en daar steeds de koersbeelden van met name Wolvega en Duindigt in onder gebracht.
Nu wilde ik afgelopen weekend wat koersen laten zien, toen bleek echter dat alle koersen van Duindigt, niet meer in mijn account zaten. De koersen van Wolvega nog wel.
Ik heb geen idee hoe dat gebeurd is, weet ook niet zo goed, wie ik daarover moet aanspreken, dus, ik denk, laat ik de expert op het Forum eens vragen of hij een idee heeft wat hier gebeurd is.
Bij voorbaat dank
Vraag aan Balance55
-
Kortebaan01
- Newbie

- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 63 times
-
Balance55
- Professional
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 797 times
Re: Vraag aan Balance55
Als YouTube-video's niet meer in je account staan, kan dit o.a. komen door auteursrechtschending. Als je video's onterecht zijn verwijderd kun je via YouTube Studio bezwaar aantekenen.Kortebaan01 schreef: 02 feb 2026, 16:42 Ik heb een vraag voor forumlid Balance55, die ons voortdurend voorziet van nieuwe en oude video's van koersen.
Ik heb altijd videos laten maken van de koersen die mijn paarden in Nederland of buitenland liepen. Koersbezoek was videoband mee.
Tot de koersen ook op YouTube verschenen. Toen heb ik een account aangemaakt onder de naam Stall Nostradamus en daar steeds de koersbeelden van met name Wolvega en Duindigt in onder gebracht.
Nu wilde ik afgelopen weekend wat koersen laten zien, toen bleek echter dat alle koersen van Duindigt, niet meer in mijn account zaten. De koersen van Wolvega nog wel.
Ik heb geen idee hoe dat gebeurd is, weet ook niet zo goed, wie ik daarover moet aanspreken, dus, ik denk, laat ik de expert op het Forum eens vragen of hij een idee heeft wat hier gebeurd is.
Bij voorbaat dank