ja was ook een vriend van mij ik mocht hem als ik bij Tjitse was mocht ik hem ook snelrijden en deed hem ook verzorgen op de koers dag vraag maar aan Frans van den Blonk weet het nog goed dat ik tegen Tjitse En Frans zei jij wint de Sweepstake want Out of de Blue was niet goed wat natuurlijk een grote teleurstelling was gelukkig kwamen mij woorden uit Frans weet het nog heel goed van toen de derby viel hij in de pace laatste rechte eind ook dat kan FRans vertellen waar ik het niet mee eens was met de slangenbidje maar Tjitse was de trainer die beslitte dat jammer maar Tjitse was zo eerlijk dat hij zei dit hadden we toch niet moeten doen en zo was Tjitse ook prachtige tijd bij hem mee gemaakt en hij kon goed een paard klaar maken voor een grote koers groot vakman wat hij presteerde paarden van elke leeftijd ook daar won hij mee
heb nog een leuk verhaal over Dabord frisia die mocht ik samen met Rob Verbaan waar ik veel mee samen reed die moest lopen in een grote koers in hilversum lopen we waren een maand van te voren bezig om hem rustig te krijgen was nogal driftig wat denk word hij met een neusje geklopt we zeiden nou Tjitse was toch goed zo he jammer dat hij net werd geklopt weet wat hij zei jullie hadden wat scherper moeten trainen dan had ik gewonnen ook zo was hij zou het zo overdoen bij Tjitse echt fijn dat ik hem en familie mee heeft gemaakt groot vakman wist over alle sporten mee te praten-------------en hugo Langeweg en stal Mustang En Meyn Stable En Jan En tom Kooyman ook leuke tijden mee gemaakt
ook Frans was een keer 2de met Mack Medo had weinig starts van te voren niet zo goed op zijn beenwerk maar Tjitse kreeg hem toch klaar voor de derby waar hij heel veel werk aan bestede