Programma van 6-7-2025
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Re: Programma van 6-7-2025
Het is uiteraard een idiote tijd voor de traditionele Duindigt bezoekers maar als ik naar Beslive kijk vind de commentator Wessel Goudsblom best wel talentvol maar ik begrijp niet waarom hij bij de uitslag alleen de de winnaar bij naam noemt en de rest bij nummer, ik weet zeker dat de geplaatste eigenaren dit niet kunnen waarderen en zoveel moeite is dat toch niet.
Laatst gewijzigd door Dolf Rieken op 06 jul 2025, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 39 times
In zijn begintijd,, Alkmaar, vond ik het een aanfluiting voor de sport.Dolf Rieken schreef: 06 jul 2025, 20:43 Het is uiteraard een idiote tijd voor de traditionele Duindigt bezoekers maar als ik aar Beslive kijk vind de commentator Wessel Goudsblom best wel talentvol maar ik begrijp niet waarom hij bij de uitslag alleen de de winnaar bij naam noemt en de rest bij nummer, ik weet zeker dat de geplaatste eigenaren dit niet kunnen waarderen en zoveel moeite is dat toch niet.
Heb hem een tijdje niet gevolgd, maar de kortebaan verslaggeving van Warmond (5-7) en ook Duindigt vandaag vond ik zeker niet slecht.
Heeft van huis uit zeker het e.e.a. mee gekregen.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Het is ook alleen maar een tip, hij heeft een prettige microfoonstem en hij lijkt me wel een liefhebber die graag leert om zich te verbeteren.
Ik vind het ook raar dat er geen fatsoenlijk defilé meer is met een voorstelling van de deelnemers, de Aambeeld polka horen we alleen nog maar bij uitvaarten.
Ik vind het ook raar dat er geen fatsoenlijk defilé meer is met een voorstelling van de deelnemers, de Aambeeld polka horen we alleen nog maar bij uitvaarten.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
'Ken' hem van de minidraverijen verslaan, dat deed hij altijd zo grappig. Doet, nog steeds. Maar nu mag ie dus ook het echte werk verslaan. Dit deed hij laatst ook in Aduard. Rogier stelde hem voor aan het publiek en wenste hem alle succes.Dolf Rieken schreef: 06 jul 2025, 20:43 Het is uiteraard een idiote tijd voor de traditionele Duindigt bezoekers maar als ik naar Beslive kijk vind de commentator Wessel Goudsblom best wel talentvol maar ik begrijp niet waarom hij bij de uitslag alleen de de winnaar bij naam noemt en de rest bij nummer, ik weet zeker dat de geplaatste eigenaren dit niet kunnen waarderen en zoveel moeite is dat toch niet.
Ja, hij is nog jong en moet uiteraard nog veel leren maar vind hem een leuke enthousiaste presentator die het al aardig doet. Hij kan in ieder geval razendsnel praten zonder zich te vergalopperen in zinnen.
Z'n vocabulaire is wel wat beperkt en verhaspelingen van gezegden en uitdrukkinge komen nogal eens voor maar ja, dat is inherent aan de jeugd maar ook aan veel volwassenen tegenwoordig. Hoort niet bij een functie als verslaggever maar je hoort het ook op het NOS-journaal en leest het in kranten zelfs.
Hier nog een leuk stukje waarin vader en zoon voorkomen.
Succes, Wessel!
https://streekstadcentraal.nl/60188670- ... uw-seizoen
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
weet iemand alwat van duindigt wie interresse had om te kopen wie het weet alvast bedankt
- Speedy
- Professional
heb het gelezen op de site van de ndr we kunnen de koersen van de komende meetings doorgaan dit jaar de rest horen we wel hoe het in elkaar zit
- Speedy
- Professional
het zou mooi zijn als de grote prijs der lage landen een grote sponsering kreeg van stichting Villa Betty dan gaat zijn naam eervol over duindigt kijk dat zal iedereen waarderen dat weet ik zeker alleen al voor het vertrouwen alvast bedankt ---------niks moet maar het mag wel