hiemwee naar vroeger -

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

hiemwee naar vroeger -

Bericht door Speedy »

ja het valt mij steeds meer op dat Hans Sinnige ook veel waarderingen geeft en dat is een goede zaak ook hij ziet het verschil tussen nu en vroeger ---ook hij hoopt op beteretijden voor de sport van nu bedankt voor je waarderingen ga zo door-----sorry het moet heimwee zijn natuurlijk ---ik krijg het niet veranderd wie wel alvast bedankt

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 436 times

Re: hiemwee naar vroeger -

Bericht door LostInHarnessracing »

Fernweh. Of Wanderlust, daar heb ik meer mee.
Er op uit, nieuwe avonturen.
Zwelgen in vroeger was alles beter, wat schiet je er mee op.

De verhalen van toen zijn mooi om te horen hoor, daar niet van.

Ijs en weder dienende en als de gezondheid het toelaat (was/ben ziek, zoveel mensen) zijn we morgen op de baan. Me, en met gasten, al wat oudere hoogblonde vriendinnen maar heel rock'n roll, leeftijd zegt niets.
Onderneemster, dat komt goed uit gezien het thema van de koersdag/'meeting'.
Nieuw bloed voor het publiek voor de koersen.
#saturdaynight #zinin
20211112_175724.jpg
20211112_175724.jpg (1.46 MiB) 639 keer bekeken
20240816_214011.jpg
20240816_214011.jpg (2.27 MiB) 585 keer bekeken
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 21 mar 2025, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 117 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Vanille of roomijs LostinHarnessracing ? :D

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

kijk ik mis nu heel veel en ik denk u ook als ik zeg we missen teveel paarden in de koersen ----en dat is niet zo prettig voor de toekomst --wat ik mis groningen - hilversum nootdorp (-duindigt waar zoveel koersen er altijd waren ) zo kan ik ook nog wel doorgaan ja en morgenavond een groot gesponsserde dag gelukkig wel toch hoop dat u er veel plezier mee beleeft succes bedankt voor je reactie

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 117 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Ik kan jouw gevoel van missen heel goed begrijpen Stef maar we moeten beseffen dat het nooit meer word wat het was en dat is eigenlijk normaal omdat het nu eenmaal zo gaat in het leven.

Vorig jaar ben ik een aantal keren naar Alkmaar geweest en heb echt waardering voor wat het nieuwe management in de vorm van Robin Goudsblom en Cees Groot allemaal doen en ook voor elkaar krijgen, chapeau !

Alleen kom ik haast geen oude bekenden meer tegen dus voor mij is het toch een beetje desillusie omdat ik de oergezellige biertjes met Ome Willem Strooper e.a. nog altijd mis, wat heb ik genoten en gelachen om die nuchtere humor van deze mensen, al was jouw paard uitgeschakeld of geklopt dan ging je nog met een prettig gevoel naar huis.

Dit en nog veel meer leuke dingen moeten we koesteren en beseffen “ Das komt nimmer wieder “

LostInHarnessracing
Professional

Speedy schreef: 21 mar 2025, 19:33 kijk ik mis nu heel veel en ik denk u ook als ik zeg we missen teveel paarden in de koersen ----en dat is niet zo prettig voor de toekomst --wat ik mis groningen - hilversum nootdorp (-duindigt waar zoveel koersen er altijd waren ) zo kan ik ook nog wel doorgaan ja en morgenavond een groot gesponsserde dag gelukkig wel toch hoop dat u er veel plezier mee beleeft succes bedankt voor je reactie
Hou op over Groningen, Speedy. Hartverscheurend hoe dat is geëindigd.
Mensen uit omgeving willen naar Neil Young. Die heb ik ook nog nooit live gezien. En het is wel een muziekheld.
Maar vertik het om een duur ticket te kopen en vervolgens op de geasfalteerde drafbaan te staan. Forget it.
Bezig met een plan om over hek te klimmen daar, oud truukje. Zo'n soort streek wil ik ze nog wel leveren. En dan gauw naar het middenterrein. Spoorslags.
Hey hey.

Groet.

LostInHarnessracing
Professional

Nou, zal nog eens enthousiast wat plaatsen.
Kreeg vanochtend al bericht het gaat niet door, 'van alles aan de hand hier'. Oké.
Volgende week ofzo. (Het zijn wel dolenthousiast nieuwe bezoekers, die ook vaker willen komen).
Daar heb je weer die heimwee.

Martien Snellen
Newbie
Newbie

Bericht door Martien Snellen »

Heimwee naar draf en renbaan Schaesberg.

Plaats reactie