Deze dag 25 jaar geleden (11)

Zonder geschiedenis geen toekomst
Greyhound
Professional
Has thanked: 464 times
Been thanked: 483 times

Deze dag 25 jaar geleden (11)

Bericht door Greyhound »

Er is nog weining te melden uit de paardenkrant daarom maar een koers toegevoegd met de opening van de Nootdorp bocht op Duindigt.

13 jan 1.jpg
13 jan 1.jpg (2.67 MiB) 984 keer bekeken

Speedy
Professional
Has thanked: 1345 times
Been thanked: 162 times

Re: Deze dag 25 jaar geleden (11)

Bericht door Speedy »

mooi toch de filmpjes van de oude tijd op het forum bedankt maar weer ga zo door -------

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 39 times

Bericht door Malgre Tout »

Dolf Rieken geeft alleen een duimpje wanneer hij er zelf beter van geworden is. ;)

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 120 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Ik had een zeer uitgebreide reactie gegeven maar die is op onverklaarbare wijze verdwenen misschien censuur 8-)

Leuk om de de overwinning van mijn fokproduct Triomf le Blanc weer eens terug te zien en dat op de opening van een zeer omstreden baan.

Het cadeautje van de mensen achter de baan van Nootdorp mocht eigenlijk niet uitgepakt worden omdat uit vele gelederen van de sport waaronder andere banen en de Ledenraad er alles aan gedaan hebben om het te dwarsbomen door middel van dure rechtszaken met nog duurdere advocaten wat allemaal ten laste van de sport kwam, rancuneuze idioten waar we aan ten onder gaan.

@Malgre Tout , ik ben na de zege van Triomf een dag minder gaan werken :D

Dolf Rieken
Professional

Het is jammer dat de baan in mijn optiek ook altijd verkeerd gebruikt is en de uiteindelijke bedoeling, de aparte piste van Nootdorp zoveel mogelijk te evenaren niet gelukt is.

Als je deze koers terugkijkt, zie je dat de start al ver voor het begin van de baan begint à la Gelsenkirchen met 1609 meter koersen en de paarden in 1.10 de bocht ingaan wat op Nootdorp ondenkbaar zou zijn.

Arie Abspoel en vooral Piet Barendse hebben er veel aan gedaan om er een succes te maken ondanks alle tegenwerking, de lichtinstallatie is maar een paar keer gebruikt bijvoorbeeld, eeuwig zonde maar inherent aan de Nederlandse Draf en Rensport.

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 39 times

Bericht door Malgre Tout »

Achteraf... en dan iets met een koe.
Of had het beter/anders ingevuld kunnen worden ?

Dolf Rieken
Professional

Het had zeker een succes kunnen worden en in een broodnodige behoefte kunnen voldoen maar door alle tegenwerking is dit mislukt maar zoals ik al eerder schreef in Draf en Rensport is er maar één belang en dat is het eigen belang ten koste van het algemeen belang daarom zijn we nu op dit dieptepunt aangekomen, rancune en haat zijn slechte raadgevers.

Plaats reactie