Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1222 times
- Been thanked: 159 times
Re: Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt
maar Hans dat verhaal is toch algemeen bekend wie de sport heeft gered voor Wolvega ------------en geloof me dat de leverworsten van Maasland zeker heerlijk zijn en in vele soorten --geloof me ik kan het weten hoop nog dat ik het nog jaren kan eten --------- Dolf maak de zin eens af met ged --alvast bedankt
-
Hans Sinnige
- Amateur
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 23 times
Er is weinig zo lekker als de kalfsleverworst van Maasland. Die kreeg ik vroeger in Hilversum al van Piet senior, dat was een feest
- Speedy
- Professional
nu stop ik want de kaart ploeg komt binnen we gaan klaverjassen met ze vieren---tot morgen
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 115 times
- Been thanked: 295 times
Ja Stef als je dit niet zelf in kunt vullen weet ik het ook niet meerSpeedy schreef: 05 okt 2024, 20:45 maar Hans dat verhaal is toch algemeen bekend wie de sport heeft gered voor Wolvega ------------en geloof me dat de leverworsten van Maasland zeker heerlijk zijn en in vele soorten --geloof me ik kan het weten hoop nog dat ik het nog jaren kan eten --------- Dolf maak de zin eens af met ged --alvast bedankt
-
Robert 9
- Leerling
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Misschien heb je gelijk Hans....heel misschien.
Het is misschien wel interessant om een nieuwe rubriek te openen om meer inzicht te krijgen hoe wij in deze financiële debacle zijn terecht gekomen.
Van een gezonde NDR vereniging met een eigen pand en vermogen naar een noodlijdende stichting.
Het is misschien wel interessant om een nieuwe rubriek te openen om meer inzicht te krijgen hoe wij in deze financiële debacle zijn terecht gekomen.
Van een gezonde NDR vereniging met een eigen pand en vermogen naar een noodlijdende stichting.
-
Dolf Rieken
- Professional
Zal ik maar aftrappen met het prachtige pand op de Nieuwe Parklaan wat door wijlen Cees Sperling verkocht werd om een incourant pand op de Scheveningseweg voor veel geld terug te huren.
Saillant detail is dat in dat oude pand aan diezelfde Scheveningseweg nu GMW advocaten gevestigd zijn en dat was de curator van de vereniging Duindigt.
Saillant detail is dat in dat oude pand aan diezelfde Scheveningseweg nu GMW advocaten gevestigd zijn en dat was de curator van de vereniging Duindigt.
-
Robert 9
- Leerling
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Dat klopt. De huurprijs was 50.000,00 per maand.
Het werd het onderkomen van de NDR, weekblad Draf en rensport en de totalisator..
Zie de verslaggevers van de toto nog beneden zitten met hun liveverslag. lol
Het werd het onderkomen van de NDR, weekblad Draf en rensport en de totalisator..
Zie de verslaggevers van de toto nog beneden zitten met hun liveverslag. lol
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 59 times
Wat gebeurd is gebeurd dat kun je toch niet meer terug draaien. Zolang de gemeente Wassenaar blijft vasthouden aan het bestemmingsplan, omgevingsplan is Duindigt niet meer waard dan wat de gek ervoor geeft. Het plan met 49 villa's vereist dan ook een nieuw omgevingsplan, wat maar zo 12 jaar kan duren, als er geen bezwaren komen. Dan moet de gemeente wel mee werken. Alleen over het meewerken wordt al 18 maanden over gedacht.
- Speedy
- Professional
en ballen gehakt van Rene zandbergen heerlijk ------verkoop in groot verpakking-------en het enige positieve op duindigt is het archief daar kan je nog plezierige koersen terug kijken en nog veel meer ga zo door
-
Dolf Rieken
- Professional
Die lekkere gehaktballen worden trouwens wel geproduceerd door Piet de Wit Snacks maar ik vind het veel triester dat René inmiddels verloren is gegaan voor de drafsport, hij was zeker een Duindigtman maar door al die toestanden kon ik het ook niet meer verdedigen en daarom heeft hij er mede daardoor een punt achter gezet jammer genoeg.