Arend week in ziekenhuis.
Arend week in ziekenhuis.
Arend heeft van 14-06-2024 t/m 20-06-2024 in het Scheper Ziekenhuis in Emmen gelegen. Allerlei onderzoeken.
Hij pakt binnenkort de draad weer op.
Hij pakt binnenkort de draad weer op.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Re: Arend week in ziekenhuis.
Hopelijk geven de onderzoeken een positieve uitslag en kan hij nog lang van het leven genieten 
- Speedy
- Professional
ik zou best een keer Arend willen ontmoeten --maar ik weet niet waar hij woont ik zit van noord -oost-zuid -west door het land --als ik in de buurt ben bij hem zou ik dat graag willen doen als het mag
Beste Stef,
Mijn vrouw en ik wonen in Norg (Drenthe). We hebben ook 14 jaar in Alkmaar gewoond.
Op 19-07-2024 gaan we met de kleinkinderen op vakantie naar Beekbergen op de Veluwe. we hebben een chalet gehuurd.
Volgende week moet ik mij weer melden in het ziekenhuis in Emmen voor verder onderzoek.
In september ben ik altijd op de KB in Roden. Misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten.
Ook zijn we regelmatig op Duindigt, Alkmaar en een paar Kortebanen.
We zien wel Stef.
Mijn vrouw en ik wonen in Norg (Drenthe). We hebben ook 14 jaar in Alkmaar gewoond.
Op 19-07-2024 gaan we met de kleinkinderen op vakantie naar Beekbergen op de Veluwe. we hebben een chalet gehuurd.
Volgende week moet ik mij weer melden in het ziekenhuis in Emmen voor verder onderzoek.
In september ben ik altijd op de KB in Roden. Misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten.
Ook zijn we regelmatig op Duindigt, Alkmaar en een paar Kortebanen.
We zien wel Stef.
- Speedy
- Professional
bedankt voor je reactie ga eerst voor je gezondheid dat is het belangrijkste natuurlijk het komt wel een keer dat wij elkaar ontmoeten een ding is zeker we leven met ze allen mee natuurlijk