Wolvega meeting 4 mei
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: Wolvega meeting 4 mei
Hans Sinnige en Ralf Dekker En Ferry hollander die mogen toch ook wel een eerlijke reactie geven hoe dit tot stand is gekomen om deze dag te koersen is er dan nooit overleg geweest met frankrijk over deze datum en wat het voor nederland inhoud deze dag hoop op antwoord kan via Hans alvast bedankt
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 436 times
Koers 4 begint om kwart voor- en koers 5 begint om kwart over acht
So what's the problem?
Gelegenheid genoeg om om acht uur vanavond twee minuten stilte in acht te nemen voor de gevallenen en de systematisch vermoorden in WOII, een inktzwarte bladzijde in onze geschiedenis. Zij die hun leven gaven voor onze vrijheid, waardoor bijvoorbeeld, wij nu naar de baan kunnen en geen Duits of Russisch maar Nederlands praten.
De Fransen droegen hier enorm aan bij. Denk om de slag bij Normandië.
Het VPW kennende zal er respectvol met 4 mei worden omgegaan.
Via onderstaande link hier nog het programma:
https://www.drafenrensport.nl/dagprogramma/
Mijn 'paard van de avond' is HIRONDINA QUEEN.
Net nieuwe snaren op m'n gitaar gezet en oefen nu (all we are is) Dust In The Wind.
So what's the problem?
Gelegenheid genoeg om om acht uur vanavond twee minuten stilte in acht te nemen voor de gevallenen en de systematisch vermoorden in WOII, een inktzwarte bladzijde in onze geschiedenis. Zij die hun leven gaven voor onze vrijheid, waardoor bijvoorbeeld, wij nu naar de baan kunnen en geen Duits of Russisch maar Nederlands praten.
De Fransen droegen hier enorm aan bij. Denk om de slag bij Normandië.
Het VPW kennende zal er respectvol met 4 mei worden omgegaan.
Via onderstaande link hier nog het programma:
https://www.drafenrensport.nl/dagprogramma/
Mijn 'paard van de avond' is HIRONDINA QUEEN.
Net nieuwe snaren op m'n gitaar gezet en oefen nu (all we are is) Dust In The Wind.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
lostinharnessracing hoe je het ook bekijkt deze avond had nooit gekoerst moeten worden ----------ik ben in 1941 geboren en familie van mij vader wat die mee hebben gemaakt dan besef dat die mensen gevochten als een leeuw daarom kan ik u geen waardering geven
-
Robert 9
- Leerling
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Beste Lostinharnesracing,
Heb je berichten altijd met waardering gevolgd maar jouw opmerking op dit onderwerp is onbegrijpelijk . Is jouw account misschien gehackt? lol
Heb je berichten altijd met waardering gevolgd maar jouw opmerking op dit onderwerp is onbegrijpelijk . Is jouw account misschien gehackt? lol