Wolvega meeting 4 mei
-
Robert 9
- Leerling
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Wolvega meeting 4 mei
Met verbazing en ongeloof heb ik kennis genomen dat op 4 mei a.s. een meeting wordt verreden in Wolvega..starttijd 18.45 uur. Tijdens de koersen moet dan 2 minuten stilte in acht worden genomen en gaan we weer verder met de meeting. De premiumkoersen moeten volgens de staf van Wolvega en de Fransen gewoon doorgang vinden...tijdstip is niet belangrijk. Als Wolvega toch op 4 mei wil koersen start dan om 13.00 uur en eindig om 17.00 uur om de herdenkingen tijdens de meeting te vermijden. Slechte organisatie en een aantal mensen in mijn omgeving spreekt er schande van.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: Wolvega meeting 4 mei
dit is zeker een verkeerde beslissing -----begin eerder of doe het op 5 mei jammer dat het zo is
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
Een schandalige actie en kennelijk heeft het NDR hier ook geen moeite mee omdat die uiteindelijk deze dag moet faciliteren.
Het geeft weer aan wat de gevolgen van een PMU regime zijn, iets waar het schrijven van Peter Delis over ging.
Is de situatie van VPW dan zo precair dat men tot dit soort rücksichtslose acties over moet gaan om de begroting rond te krijgen ?
Hebben ze in Frankrijk geen dodenherdenking? Volgens mij zijn er nog genoeg slachtoffers te herdenken uit twee vreselijke oorlogen ?
Wel leuk dat Rinus weer eens reageert op het forum al is het topic niet zo leuk maar wel erg belangrijk.
Het geeft weer aan wat de gevolgen van een PMU regime zijn, iets waar het schrijven van Peter Delis over ging.
Is de situatie van VPW dan zo precair dat men tot dit soort rücksichtslose acties over moet gaan om de begroting rond te krijgen ?
Hebben ze in Frankrijk geen dodenherdenking? Volgens mij zijn er nog genoeg slachtoffers te herdenken uit twee vreselijke oorlogen ?
Wel leuk dat Rinus weer eens reageert op het forum al is het topic niet zo leuk maar wel erg belangrijk.
Wat genant zeg,
bijgevoegd een plaatje van hoe het hoort met die vlag (voor ze hem op zijn "boers"ophangen)
bijgevoegd een plaatje van hoe het hoort met die vlag (voor ze hem op zijn "boers"ophangen)
- Bijlagen
-
- HarlemFlagGIF.gif (2.33 MiB) 1605 keer bekeken
-
Dolf Rieken
- Professional
Ze zullen hem waarschijnlijk wel zo ophangen.
Laatst gewijzigd door Dolf Rieken op 02 mei 2024, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 65 times
Schandalig, er is in dit land geen enkele vorm van respect. Wat de Wolvega-meeting betreft, alles voor de omzet. 
Is de meeting op dit tijdstip van deze dag dan de redding van de sport in Wolvega?
Is de meeting op dit tijdstip van deze dag dan de redding van de sport in Wolvega?
Uit wat ik zo om me heen hoor is het niet erg rooskleurig momenteel op wolvega. Ook niet met de pmu dus.
-
Dolf Rieken
- Professional
Net draf en rensport keurig op tijd ontvangen en als ik dan naar het programma kijk met 5 k.. koersen kan ik helemaal geen begrip opbrengen voor deze heiligschennis, ik ben toch wel erg benieuwd naar de reactie van de verantwoordelijken mits ze de guts hebben om hier de motivatie van te verklaren.