Even hart luchten.
Houd niet van negatief zijn maar soms moet het er even uit. Erger me al een tijdje aan die Harry Cheadle: zijn 'presentatie' en dan bedoel ik de 'zorgvuldigheid'. Heb er maar twee woorden voor: totally crap! In het Zweeds: helt värdelös!
Vooropgesteld: het is (lijkt me) een erg sympathieke man: houdt enorm van de drafsport, de koersen, van humor, etc etc maar zijn verslaggeving van de koersen is totaal waardeloos. Ik durf zelfs zover te gaan om te stellen dat ik me afvraag of die man niet aan het dementeren is. Dementeren? Ja, want hij is volstrekt onbetrouwbaar in de nummers van de paarden die over de finish gaan die hij opnoemt. Werkelijke iedere koers is het: "The winner is number one, and then five and eleven". En even later: "I'm sorry its one, eigh,t five. En even later weer: "Oh no, its eight, twelve, one."
En dat gaaat maar door zo.
Soms gaan 4, 5 en 11 over de finish maar hij noemt vanuit het niets nummer 10, die helemaal niet bij de eerste drie zit! Dit moet zijn collega's toch ook opvallen maar ik heb de indruk dat ze het allen een te gevoelig onderwerp vinden om aan te kaarten of hem er op aan te spreken, maar als kijker zit je er wel mee. Pas als de uitslag officieel is of je hebt het zelf goed kunnen zien (hierover later meer) weet je de uitslag zeker. Luister zeker niet naar Harry want echt, die man zegt maar wat.
Het kan wel goed, maar dan moet je een andere presentator hebben, bijv. Annet Lennon.
Het is gewoon verschrikkelijk wat die Harry er allemaal uitkraamt.
Sorry maar dit moest ik even kwijt.
Durf het niet op een Zweeds forum aan te kaarten want geen idee hoe de Zweedse cultuur is, wellicht is het zeer beledigend om er over te beginnen. Hier op dit forum kan het wel.
En dan de beelden, los van Harry: ook zo slecht. Naast de quoteringen en de gereden tijden van de laatste 5 koersen van een paardje, ter voorbereiding van een wedinzet, zie ik graag ook even de paarden lopen vlak voor de race, maar daarbij is de ellende dat je de startnummers heel slecht / niet kunt zien. De paardjes komen opdraven en dan zie je het wel: die en die loopt er slecht of fantastisch bij, alleen wie 'die en die' nu zijn?? De nummers zijn niet te lezen.
Ik vind dit alles zeer slecht voor een sportverslaggeving/beelden dat professioneel wil zijn.
Dat was het.
Beelden / presentatie Zweedse koersen
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Beelden / presentatie Zweedse koersen
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 17 sep 2020, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- LostInHarnessracing
- Professional
Re: Beelden / presentatie Zweedse koersen
Net, vorige wedstrijd Ratvik, koers 5, raaskalde hij ook weer: "Twelve, one, five"
'five'??
De werkelijke uitslag was: 12, 1, 10, 9.
Nr. 5 zat nog niet eens bij de eerste vier dus (!), hoe verzint ie het. Dit kun je een kijker gewoon niet aandoen.
Maar goed. Heb m'n hart gelucht. Maar genieten van de koersen en verder niet naar die gast luisteren.
Wat mogen wij dan in onze handjes knijpen met Hans Sinnnige en Rogier den Dekker die de Nederlandse koersen verslaan. Die geven ook nog eens fatsoenlijke tips.
LostInHarnessracing schreef: 17 sep 2020, 13:58Net, vorige wedstrijd Ratvik, koers 5, raaskalde hij ook weer: "Twelve, one, five"
'five'??
De werkelijke uitslag was: 12, 1, 10, 9.
Nr. 5 zat nog niet eens bij de eerste vier dus (!), hoe verzint ie het. Dit kun je een kijker gewoon niet aandoen.
Maar goed. Heb m'n hart gelucht. Maar genieten van de koersen en verder niet naar die gast luisteren.
- LostInHarnessracing
- Professional
Het is verder een heel leuke presentator hoor,
zo super enthousiast over zijn paardje, Rapunzel.
Dus het is niet als persoonlijke aanval bedoeld.
zo super enthousiast over zijn paardje, Rapunzel.
Dus het is niet als persoonlijke aanval bedoeld.
-
witte
- Amateur
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 33 times
hij ziet maar de helft van wat er gebeurd, net houdt Robert Bergh zijn paard in, pas een bocht verder ziet hij dat Bergh niet meer naast het kop paard ligt
en dat is vandaag niet het eerste wat hij mist, die zweden vinden het denk ik wel best die hebben toch kun eigen commentaar die horen hem niet.
en dat is vandaag niet het eerste wat hij mist, die zweden vinden het denk ik wel best die hebben toch kun eigen commentaar die horen hem niet.