Vragen

Zit je met een vraag, stel 'm hier
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Re: Vragen

Bericht door Dolf Rieken »

Gento was een kind van Yolige Miss maar had de mooie maar slecht verervende Iniopile als vader, hij is volgens mij niet in baan geweest wel Broncho Hanover schiet ineens te binnen en Van H stond in die tijd bij Willem van Overeem.

Louis was ook zeker niet onbemiddeld en naar mijn weten ook stallen laten bouwen op Duindigt die uiteindelijk aan de baanvereniging zijn geschonken.

jelliep
Amateur
Has thanked: 47 times
Been thanked: 113 times

Bericht door jelliep »

Die 3 stalletjes aan de rechterkant van Annemiek van Beisel heeft van Harlingen laten bouwen,Giel had er paarden en volgens mij had Guus er ruimte,later had Cor Laarman,die de klusjesman van Louis was er zijn paarden staan o.a Mike H en Iron.

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 115 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

IMG_1780.jpeg
IMG_1780.jpeg (125.9 KiB) 3756 keer bekeken
Hier de mooie Iniopile met Freek Eerenberg in de paddock van Mereveld, wat was dat toch een leuke baan hè, aan de kleuren te zien was hij op dat moment van Cor Disselcoen Sr.

Greyhound
Professional
Has thanked: 450 times
Been thanked: 443 times

Bericht door Greyhound »

Speedy schreef: 14 jan 2024, 15:05 bedankt wat een mooi paard en een fantastiche loop---------------wie was die 2de werd ?-----was dat Aad Pools zo te zien twijfel is het Ster Buitenzorg soms ????
Sef Hazelaar (W. Velis) wint de Jonker-prijs 1978,
voor Ster Buitenzorg en Sammy D (nr.15).

Speedy
Professional
Has thanked: 1222 times
Been thanked: 159 times

Bericht door Speedy »

ik mis nog steeds Allright RINUS waar is hij toch ik mis hem toch wel op het forum -----hij zit toch niet in het bejaardentehuis ????????? wie weet wat over onze Rinus waar hij is -ik hoorde dat zijn Lievelings paard Moreu is verkocht aan een Belg maar staat toch nog wel bij Hugo in training

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

wie kan mij vertellen of Power van Robert Bergh al veulens heeft gebracht volgens mij is dat de eerste in 2023 geboren zijn zou het graag willen weten alvast bedankt hoe kan ik dat zelf opzoeken over Power

Balance55
Professional
Has thanked: 11 times
Been thanked: 740 times

Bericht door Balance55 »

Speedy schreef: 22 mar 2024, 15:18 wie kan mij vertellen of Power van Robert Bergh al veulens heeft gebracht volgens mij is dat de eerste in 2023 geboren zijn zou het graag willen weten alvast bedankt hoe kan ik dat zelf opzoeken over Power
https://www.breedly.com/stallions/power/children

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

bedankt voor je reactie zo dus in 2022 de eerste jaargang ben benieuwd hoop dat er een echte power op de baan verschijnt waarom ik het vraag omdat er bij renka stable een te koop is

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

pmu een zegen of een kwelling van de heer Peter Delis------wat vinden jullie van het verhaal in draf en rensport nr 17 -------zou dat wel eens willen weten hoe jullie er over denken wat hij zegt alvast bedankt

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

nou zal ik dan maar beginnen ---hij wil als ik het goed begrijpt de koersen tijden moeten zijn wat de baanverreniging in de uitschrijvenningen die tijden zelf uit moeten maken wanneer en hoe laat---maar was het niet zo dat de p.m.u onze redding was dat wij met ze allen toen Patrick Davidson het in orde heeft gemaakt dat wij hem heel dankbaar waren toen was het spreekwoord wie betaalt bepaald toch --------wat mij stoort dat hij zegt ik win liever 0 euro op emmeloord of alkmaar dan op duindigt of wolvega die noemt hij sfeerloos natuurlijk mag hij dat denken ------------maar geloof mij nou maar dat het altijd om geld gaat voor de trainer eigenaar en fokker anders is het gauw afgelopen met de sport ----------maar verders doet hij heel veel voort de sport en dat waardeer ik zeker ook die bijdrage waardeert iedereen zeker de stal de Gele kanaris ----kijk je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn gelukkig maar ik wens de heer Peter Delis verder ook veel succes

Plaats reactie