Uit de nieuwsbrief Hippodromers 4
Uit de nieuwsbrief Hippodromers 4
Zo aan de vooravond van de Prix D'Amerique, waarin zo ongeveer de beste paarden van Europa aan de start komen,
plaats ik hier het eigen verhaal van John Campbell, een van de beste, sommigen zeggen zelfs de beste pikeur van de wereld aan het eind van de vorige eeuw.
Het is zijn eigen verhaal, dat gepubliceerd werd in Hoof Beats van september 1992 en in juli 1994 was opgenomen als bijlage bij de Nieuwsbrief van de Hippodromers.
Ik heb geen idee of deze topper ooit in Europa heeft gereden; misschien weet iemand anders dat?
Veel leesplezier
plaats ik hier het eigen verhaal van John Campbell, een van de beste, sommigen zeggen zelfs de beste pikeur van de wereld aan het eind van de vorige eeuw.
Het is zijn eigen verhaal, dat gepubliceerd werd in Hoof Beats van september 1992 en in juli 1994 was opgenomen als bijlage bij de Nieuwsbrief van de Hippodromers.
Ik heb geen idee of deze topper ooit in Europa heeft gereden; misschien weet iemand anders dat?
Veel leesplezier
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1349 times
- Been thanked: 162 times
Re: Uit de nieuwsbrief Hippodromers 4
het was natuurlijk een groot vakman in zijn tijd of hij ooit in europa heeft gereden dat denk ik niet maar heeft MAC LOBELL niet in de giganten gelopen in hilversum wie reed hem toen ?---of heb ik dat soms gedroomd dat doe ik wel eens over paarden van vroeger ja ik hoop dat ik nog jaren kan dromen daar over dat heb je als je maar een hobby heeft
Laatst gewijzigd door Speedy op 27 jan 2024, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 39 times
Re: Uit de nieuwsbrief Hippodromers 4
In bovenstaand stuk valt te lezen dat hij weldegelijk enkele malen in Europa heeft gereden.
In het stukje wat als auto biografie mag worden gelezen, mag worden opgemaakt dat het geen domme jongen was.
In het stukje wat als auto biografie mag worden gelezen, mag worden opgemaakt dat het geen domme jongen was.
- Speedy
- Professional
- Been thanked: 162 times
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 464 times
- Been thanked: 484 times
- Speedy
- Professional