A.s zondag 06-09-2020 zijn er in Berlin-Mariëndorf 4 series voor de DEUTSCHER TRABER DERBY 2020. De finale is op zondag 20-09-2020.
Nederlandse belangen zijn er in iedere serie te weten in de
1e serie: KING OF STEEL, WILDWEST DIAMANT, KING OF GREENWOOD, PERGAMON S.
2e serie: EAGLE IN THE SKY, GOLD CAP BR, THE NATURAL, KEYTOTHEHILL (de grote favoriet) en BLACK CASH
3e serie: KNOCK ON WOOD, BECAUSE YOU LOVE ME, BLIZZARD PS (Marciano Hauber) en WINNETOU DIAMANT.
4e serie: KONDOR DREAM (Marciano Hauber), DREAM FASHION, KEN BULL en WORKAHOLIC DIAMANT.
In de andere koersen starten er ook veel Nederlanders.
Series DEUTSCHER TRABER DERBY 06-09-2020 Berlin-Mariëndorf.
-
a.hoegen2412
Re: Series DEUTSCHER TRABER DERBY 06-09-2020 Berlin-Mariëndorf.
Waarom wordt er helemaal niet gereageerd op dit item?. Er zijn wel degelijk Nederlandse kanshebbers. Wel een beetje wakker blijven Forumleden!!!!!!!.
-
Is the day after
- Amateur
Ik volg duitsland minder vandaar maar ik sprak de Mol laatst en die zei over KEYTOTHEHILL....
Het moet altijd eerst gebeuren,serie en dan de finale maar deze kan uitgroeien tot hele goede internationale crack!
Het kost hem weinig energie. Is een compact en compleet paard.
Denk trouwens dat het een Nederlandse dag gaat worden.
Het moet altijd eerst gebeuren,serie en dan de finale maar deze kan uitgroeien tot hele goede internationale crack!
Het kost hem weinig energie. Is een compact en compleet paard.
Denk trouwens dat het een Nederlandse dag gaat worden.
Geldt ook voor mij.
In het begin van deze eeuw veel op alle Duitse banen gekoerst, maar door belastingmaatregelen en faillissementen van de verschillende banen, ben ik toen voor vele duizenden DM, het schip in gegaan.
Daarna is de ambtenarij in de Duitse drafsport alleen maar belangrijker geworden en is het per saldo voor een buitenlandse particuliere eigenaar, niet meer interessant om in Duitsland te koersen.
wel jammer want een Derby-weekend in Berlijn was altijd een van mijn jaarlijkse top uitjes.
Maar alle deelnemers veel succes gewenst natuurlijk
In het begin van deze eeuw veel op alle Duitse banen gekoerst, maar door belastingmaatregelen en faillissementen van de verschillende banen, ben ik toen voor vele duizenden DM, het schip in gegaan.
Daarna is de ambtenarij in de Duitse drafsport alleen maar belangrijker geworden en is het per saldo voor een buitenlandse particuliere eigenaar, niet meer interessant om in Duitsland te koersen.
wel jammer want een Derby-weekend in Berlijn was altijd een van mijn jaarlijkse top uitjes.
Maar alle deelnemers veel succes gewenst natuurlijk
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Wij volgen de Zweedse Derby zondag.
Focussen ons sowieso alleen op Nederland en Zweden, maar natuurlijk is het wel interessant de prestaties van de NLse paarden in Duitsland ook te volgen.
Black Cash hebben we zien winnen in Wolvega, zie allemaal mooie namen in het lijstje staan.
Voor sommigen wel jammer voor stalmanager dat de paarden niet in Nederland maar in Duitsland de Derby lopen.
Focussen ons sowieso alleen op Nederland en Zweden, maar natuurlijk is het wel interessant de prestaties van de NLse paarden in Duitsland ook te volgen.
Black Cash hebben we zien winnen in Wolvega, zie allemaal mooie namen in het lijstje staan.
Voor sommigen wel jammer voor stalmanager dat de paarden niet in Nederland maar in Duitsland de Derby lopen.