zonder zweep is de favoriet van 1.50 vrij kansloos...
Wonderbaarlijk dat ze daar in de studio geen woord aan wijden in de voorbeschouwing.
Ook leuk zo een Emma jet...heel verhaal..kansloos..brug stond open...prepare koersje...
En dan na afloop zeggen ze is super..nieuw ijzer waar ze op vloog....
Ze ziin echt heel goed op weg om alle gokkers weg te jagen
zonder zweep
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: zonder zweep
helemaal mee eens dat van prepare stop daar mee om dat door te geven zeg gewoon als ik een mooie koers krijgt dan ben ik bij b.v de eerste 3 -----klasse paard voor een 3 jarige tegenover de oudere en door gekoerste paarden tip van mij hans en wie er ook verder er bij zit zeg geen prepare s vp -de wedders zijn er zeker niet blij mee met dit voor de koers alvast bedankt jongens -----------en verder alle winnaars van harte gefeliciteerd
Laatst gewijzigd door Speedy op 10 mei 2023, 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Draffanaat
- Leerling
Goed gesproken
Nu kijken naar de ambassadeur van de sport..de altijd vrolijke langeweg sr

Nu kijken naar de ambassadeur van de sport..de altijd vrolijke langeweg sr
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
ik denk dat op de rijderskampioenschappen op de 13-8-2023 dat de rijders nu een sponser- moeten vinden of dispensatie of verplicht zonder zweep te rijden -------ja het word nog wat om het in goede banen te leiden voor de organisatie hoop wel op een mooie koersen te zien ------------ik ga voor RICK-natuurlijk daar ben ik een nederlander voor succes------------------------maar een ding is zeker ben blij dat ik niet rijd in deze tijd geloof me het is niet te doen je kan je kans niet verdedigen en dat is een kwalijke zaak voor de spelers en rijders en trainers en eigenaren en fokkers