Vader: TOREADOR
Moeder: ORTOLAAN S.
Fokker: S. Kingma
Eigenaar: J. van Winden
Trainer/rijder: J. van Winden, Harry Pools, Aad Pools, Arnold Mollema. en
NEVER WORRY, geboren in 1972.
Vader: STAR PERFORMER
Moeder: FAN DANCER
Fokker: H. de Vries
Eigenaar: Buddy de Vries, Stal Marco
Trainer/rijder: Maria Poort, Cees Hetteling, Jan van Dooijeweerd.
Bijlagen
Lepelaar Pd4jrStayers.jpg (53.31 KiB) 387 keer bekeken
Lepelaar 26-6-1977.jpg (57.62 KiB) 387 keer bekeken
Never Worry 01 (2).jpg (52.31 KiB) 387 keer bekeken
Never Worry Alkmaar (2).jpg (100.97 KiB) 387 keer bekeken
Never Worry serie Kerst 80 (2).jpg (85.68 KiB) 387 keer bekeken
Never Worry 10-7-77 (2).jpg (113.19 KiB) 387 keer bekeken
@Speedy , Isnathan staat op naam van Stal Noordgouwe dat was toch de slagersfamilie v.d.Berg die altijd paarden bij jullie hadden, moeder Volann O kan ik me ook nog herinneren was een leuk paard en heeft het in de fokkerij aardig gedaan.
ja dolf klopt helemaal ook was hannibal van hun wereld mensen voor ons geweest de slagerij werd gerund door de amateurrijder gerrit mooi allemaal toch en volann o was van van klaveren die zijn dochter-INA was met Willem Strooper getrouwd Peter zijn moeder ook 2 klavertjes waren actief in de sport en goede koerspaarden
je had h.k.van klaveren amateur rijder volgens mij met zo grote vos had hij-weet even de naam niet en je had anton van klaveren die had de goede henry belwin volgens mij ? Fair Play was zeker geen braaf koerspaard kon heel dwars zijn in het werk en in de koers
Volgens mij is die meneer H.van Klaveren de man die op Duindigt over de reling van de Sociëteit/Businessclub naar beneden viel en ter plaatse overleed waarschijnlijk na een en hartstilstand maar deze man kwam uit Rotterdam.
De andere van Klaverens waaronder Ina de moeder van Peter Strooper en echtgenote van Willem kwamen uit Rijnsburg.
dolf dat was p j van klaveren van Y Bert D en Xavier die bij mij de laatste bocht dwarrelend ging lopen en viel dood neer gelukkig zat ik toen aan de kop en viel zowat in de slootbinnenkant van de baan op duindigt-------hij viel later over de reling heen was ook een grote man en vriend van Dik van ALphen toen eigenaar van valencia later bij guus Wilster S volgens mij