Rob de Vlieger pareert aanval 'Dier en Recht'

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 437 times

Rob de Vlieger pareert aanval 'Dier en Recht'

Bericht door LostInHarnessracing »

Via Trotr:

https://www.trotr.nl/nederland/rob-de-v ... -en-recht/

Het interview met NH-nieuws is via een link in bovenstaande ook te lezen.

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 437 times

Re: Rob de Vlieger pareert aanval 'Dier en Recht'

Bericht door LostInHarnessracing »

Zal ook nooit Niels Jongejans vergeten in de Wolvega Live - uitzending laatst. Toen ie vertelde over zijn ernstige rugkwetsuur. Dat ie daarmee zo lang doorsukkelde maar uiteindelijk in het ziekenhuis belandde. En dat ze hem toen vroegen: "Maar waarom heb je je niet eerder gemeld?" en dat ie toen zei: "De paardjes komen bij ons altijd op de eerste plaats, als het met hen maar goed gaat. Dan pas denken we aan ons zelf."

Walgelijk, dat 'Dier en recht'.

Erins Isle
Professional
Has thanked: 79 times
Been thanked: 65 times

Bericht door Erins Isle »

Ik was eerlijk gezegd stom verbaasd over deze uitzending. Absoluut onbegrijpelijk hoe mensen een oordeel vellen over iets waar ze totaal geen verstand van hebben.

Speedy
Professional
Has thanked: 1300 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

hebben ze weer wat om over te discuseren het houd niet op wat niels jongejans zegt ja welke pikeur heeft geen last van zijn rug iedereen heeft wel een trekpaard voor de kar gehad en nog als ik ze nu zien zitten of leggen dan denk ik wel eens hoe houden ze het vol vroeger ree ik graag met een speedkar zeker dat duitse sulky met dat plankje aan de buitenkant en die van peerenboom die ze maakte veel mee gereden toen die tijd met die trekkende paarden voor de kar alles veranderd met de jaren zo is het nu eenmaal allemaal succes rijders en rijdsters

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 117 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

Hier ligt een schone taak voor het NDR om dit soort idioten voor te lichten hoe het er werkelijk aan toegaat in plaats van hoge boetes uit te delen, uiteindelijk moeten ze toch opkomen voor de beroepsgroep die ze vertegenwoordigen en niet meehuilen met de woke-clan.

Vandaag stond er in De Telegraaf een stuk van Wierd Duk dat boogschutters niet meer op nep dieren, die met behulp van 3D gefabriceerd zijn, mogen schieten omdat ze teveel op echte dieren lijken.

Wat moet je met dit soort imbeciele mensen, in ieder geval niet serieus nemen.

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 117 times
Been thanked: 295 times

Bericht door Dolf Rieken »

IMG_1615.jpeg
IMG_1615.jpeg (133.86 KiB) 671 keer bekeken
Nooit maar dan ook nooit schrijft De Volkskrant over paardensport maar als er narigheid te melden is staan ze graag vooraan, hier de foto van de verongelukte Eight Belles in de Kentucky Derby met twee gebroken voorbenen waar ik zelfs misselijk van word.

Plaats reactie