Wat mij het meeste opvalt is de advertentie en sponsoring door restaurant “ The Golden Duck “ aan de Scheveningse binnenhaven waar je zo heerlijk Pekingeend kon eten, jammer genoeg bestaat het niet meer, een stukje verder zat visrestaurant “ De Duckdalf “ ook eigenaar en sponsor, volgens mij heeft Ruud Pools heel lang met reclame hiervan gereden.
Ook de overwinning van Ironie valt me op, niet dat deze verrassend was maar het lijkt mij dat Martin Vergay met Jane Mac “not amused” geweest zal zijn om door zijn oude crack en Derby-winnaar geklopt te worden maar misschien weet Stef hier meer van.
dolf ja het is nooit leuk om geklopt te worden als je paard bij een ander wint -----------dat telt voor iedereen trainer en pikeur nu nog steeds ----------------neem anton van joop ham vroeger wij kochten goede buitenlandse paarden om anton te kloppen ook dat lukte meestal niet -------------maar Martin Vergay is toch altijd onze vriend geweest veel respect voor hem gehad man kon een paard sturen en zetten---------(tegewoordig als ze springen laten ze ze rennen ) was een groot vakman in zijn tijd over sturen betreft kan ik er wel een paar noemen dat waren Willem Geersen Jan Wagenaar Jan-en Stef van Dooijeweerd -Martin Vergay-Hugo Langeweg en zo waren er meer in die tijd maar alles is veranderd in de jaren ook hun winnen koersen allemaal een prettige dag verder -en succes allemaal
bedankt je schat mij nog hoog in dolf meld mij maar bij het ministerie-samen met jou dan komt het vast goed- alvast bedankt---------------------maar je ontkend het toch-niet --------------Jan was daar heel streng in tegen ons die er toen waren hij zei altijd het is een auto met 2 handen sturen anders val je van de weg -----------en ook hugo langeweg sr zei dat ook zag je hem in de derby met Max D Ocanges een vergelijking met toen Manus de visser met Ybe van Papenhoef de derby