Mij valt Parodie op, deze was van Marianne Ooms die ook een succesvol ren-amatrice was vooral met Joeri, haar vader Tom Ooms was de eigenaar van de beroemde Haagse discotheek “ De Marathon “
Ze is later met haar man naar Zwitserland verhuisd en heeft daar de sport voortgezet, aardige meid.
Wat is mis met een paardenslager die ook paardensport beoefend Stef ?
Chris Goes en Peter Wisker konden het ook goed combineren en waren/zijn toch echte liefhebbers en zo kan ik er nog wel meer opnoemen.
Ik heb drie broers van Dijk gekend maar misschien waren er wel meer, Dries de top jockey en vader van volbloed-trainster Margot, Eddy en Wim, aanvankelijk was Eddy amateur-jockey maar toen Dries op een dramatische wijze kwam te overlijden heeft Eddy ook in prof-koersen gereden.
Weet ook nog dat er 3 broers (Peie)weet niet meer hoe je het schrijft)waren Ton,Louis en nog 1 waar ik de naam niet meer weet.
Weet nog wel dat Ton trainer was bij Stal Nolens Volens,volgens mij hadden ze de paarden naast Bertum Riem staan.
Weet de naam nog van de laatste broer ,dat was Harry.
Dolf Rieken schreef: 06 mei 2023, 14:08
Wat is mis met een paardenslager die ook paardensport beoefend Stef ?
Chris Goes en Peter Wisker konden het ook goed combineren en waren/zijn toch echte liefhebbers en zo kan ik er nog wel meer opnoemen.
Ik heb drie broers van Dijk gekend maar misschien waren er wel meer, Dries de top jockey en vader van volbloed-trainster Margot, Eddy en Wim, aanvankelijk was Eddy amateur-jockey maar toen Dries op een dramatische wijze kwam te overlijden heeft Eddy ook in prof-koersen gereden.
In 1986 was Wim van Dijk de ''wanhoop'' van de handicapper met de Amerikaanse import Key to Freedom, een hengst die binnen korte tijd (7)
rennen won.