Nou van die medische begeleiding hoeven wij de details niet te weten.
Ik sluit hierbij de discussie.
Uit mijn scheurarchief/Stoeterijen
-
jelliep
- Amateur
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 113 times
Re: Uit mijn scheurarchief/Stoeterijen
Ten eerste wil ik wel melden dat ik het waardeer wat je voor het forum doet.
Echte liefhebbers maar volgens mij totaal geen idee wat er gebeuren met een paard(geen paardje)voor hij top prestaties kan leveren,wat is er mis mee als een paard last heeft van de kniebanden om hem dan in te spuiten,mensen gaan ook naar de dokter als de arm niet omhoog kan,wat doet de dokter,juist dat.
En dat het paard dan pijnvrij zijn kunstje kan doen en misschien dan ook nog beter kan presteren prima toch.
Natuurlijk was het stukje van Dolf was een beetje cru,maar de mensen die in de paarden gewerkt hebben weten dat het zo werkt.
Wat doet de duivenhouder als de snelheid er uit is bij een van zijn duiven ???/
Als jonge jongen kocht ik een paar maanden voor de kerst jonge konijnen,na de kerst waren de hokken leeg,maar ze hadden een mooi leven gehad,dik in het stro ,goed eten,net als een draver die op en top verzorgt worden,mijn advies ga is achter de tribune kijken,hoe de mensen daar hun paarden verzorgen.
Echte liefhebbers maar volgens mij totaal geen idee wat er gebeuren met een paard(geen paardje)voor hij top prestaties kan leveren,wat is er mis mee als een paard last heeft van de kniebanden om hem dan in te spuiten,mensen gaan ook naar de dokter als de arm niet omhoog kan,wat doet de dokter,juist dat.
En dat het paard dan pijnvrij zijn kunstje kan doen en misschien dan ook nog beter kan presteren prima toch.
Natuurlijk was het stukje van Dolf was een beetje cru,maar de mensen die in de paarden gewerkt hebben weten dat het zo werkt.
Wat doet de duivenhouder als de snelheid er uit is bij een van zijn duiven ???/
Als jonge jongen kocht ik een paar maanden voor de kerst jonge konijnen,na de kerst waren de hokken leeg,maar ze hadden een mooi leven gehad,dik in het stro ,goed eten,net als een draver die op en top verzorgt worden,mijn advies ga is achter de tribune kijken,hoe de mensen daar hun paarden verzorgen.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1358 times
- Been thanked: 162 times
aggro natuurlijk mogen jullie er op zetten wat jullie willen dat doe ik ook maar ik vind nu wel dat jullie alleen 3 trainers respect voor hebben in deze tijd vertrouwen jullie de andere trainers niet zo komt het bij mij over ik welk bedrijf gebeurt wel eens dat iets niet door de beugel kan hoorde vandaag op de radio een verhaal over een handelaar die niet goed voor zijn beesten was een varkensprikker en stokken kan het niet terugvinden op het forum en televisie misschien weten jullie er meer van wat er gebeurd is svp blijf respect voor elkaar houden wat jullie op het forum zitten zijn wij zeker dankbaar voor succes en ga zo netjes door als ik jullie een plezier kan doen dan zet ik er geen vrienden meer bij opgelost-------------------------------heb net gelezen op teletekst pagina 108 dat er wel wat is gebeurd zeg ja je ziet ook dat kan
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 295 times
Wie de geschiedenis niet kent begrijpt het heden noch de toekomst.
Ik wil de mensen aanraden om zich eens wat meer in geschiedenis van de draf en rensport te verdiepen, er is meer dan genoeg literatuur hierover te vinden bijvoorbeeld via het museum.
En ja Cees, de waarheid klinkt meestal hard of cru maar ik kan niet anders.
Ik heb in meerdere Besturen gezeten van de draf en rensport waar ik vaak tegen onoprechte mensen met dubbele agenda’s en eigenbelangen aanliep, je kunt je waarschijnlijk wel iets bij deze confrontaties voorstellen
Eerlijk duurt altijd nog het langst in mijn beleving en zo heb ik altijd in mijn zaak ook gedaan tegenover cliënten, ik maakte geen verschil tussen Albert Hein of Nico van der Sman met zijn koffietentje, recht is recht en krom is krom, als je dit blijft heiligen slaap je veel beter.
Ik wil de mensen aanraden om zich eens wat meer in geschiedenis van de draf en rensport te verdiepen, er is meer dan genoeg literatuur hierover te vinden bijvoorbeeld via het museum.
En ja Cees, de waarheid klinkt meestal hard of cru maar ik kan niet anders.
Ik heb in meerdere Besturen gezeten van de draf en rensport waar ik vaak tegen onoprechte mensen met dubbele agenda’s en eigenbelangen aanliep, je kunt je waarschijnlijk wel iets bij deze confrontaties voorstellen
Eerlijk duurt altijd nog het langst in mijn beleving en zo heb ik altijd in mijn zaak ook gedaan tegenover cliënten, ik maakte geen verschil tussen Albert Hein of Nico van der Sman met zijn koffietentje, recht is recht en krom is krom, als je dit blijft heiligen slaap je veel beter.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 295 times
Ik wil hier even duidelijk maken dat ik iedereen met of zonder bepaalde overtuiging respecteer , carnivoren, vegetariërs, veganisten of mensen die om wat voor redenen dan ook geen paardenvlees, varkensvlees, ganzenlever of weet ik wat principieel niet eten.aggro3101 schreef: 11 apr 2023, 07:57 Wij eten in ieder geval geen paardenvlees Het gespuis vind je overal dus ook op de koersbanen. Ik kan wel in detail treden, maar dat doe ik niet.
Trainers waar wij heden ten dage veel respect voor hebben zijn Caroline Aalbers en Rosalie Janssen en natuurlijk de familie Hauber ut Deurze. Vroeger waren dat Jan Wagenaar, Leo Schoonhoven,
Maria Poort, de familie van Leeuwen en Siem Hartman. Bookmakers hadden wij een hekel aan. Holleeder en van Hout die vielen onder gespuis.
Ik heb de indruk dat aggro3101 het forum verlaten heeft maar kan me niet zo goed voorstellen waarvoor, zijn het de misstanden op het veterinaire vlak die ik summier beschreven heb ? Gaat het om het “Gespuis “ wat in de loop der jaren de banen bevolkte en misschien deels nog bevolkt ?
Het kan toch niet zo zijn dat iemand die zo lang meeloopt hier niets van mee gekregen heeft zonder zich daarmee actief te bemoeien ?
Ik denk dat je kop in het zand steken hiervoor geen meerwaarde heeft zeker in een tijd dat alles uit de geschiedenis in een ander daglicht komt te staan en ik ben niet van plan excuses aan te bieden voor iets wat toen normaal was.
Beste aggro3101 , ik hoop dat je terugkeert op het forum omdat ik jouw bijdragen altijd erg gewaardeerd heb.
-
jelliep
- Amateur
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 113 times
Ik vroeg me ook af waar Aggro bleef met zijn bijdragen,maar laat het dan weten waarom,het is een forum,dus iedereen mag zijn mening geven.
Wat ik al aangaf in een eerder reactie,de insiders onder ons weten dat het gaat zoals Dolf schreef,waarvoor excuses totaal onnodig zijn.
Het is een illusie te denken dat er 1 paard rond loopt die puur natuurlijk rondloopt,in het wild misschien wel,er is altijd wel een pijntje wat verholpen kan worden.
Hoop dat Aggro weer snel terugkeert op het forum.
Wat ik al aangaf in een eerder reactie,de insiders onder ons weten dat het gaat zoals Dolf schreef,waarvoor excuses totaal onnodig zijn.
Het is een illusie te denken dat er 1 paard rond loopt die puur natuurlijk rondloopt,in het wild misschien wel,er is altijd wel een pijntje wat verholpen kan worden.
Hoop dat Aggro weer snel terugkeert op het forum.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1358 times
- Been thanked: 162 times
wat is er aan de hand aggro is er iets waar ik of wij jullie hebben gekwest zeg het dan als ik het ben en je geeft uitleg daar over haal ik het er af 1ding heb ik al gedaan dat zeg ik niet meer lucht je hart en geloof ons wij vinden allemaal heel mooi wat jullie er op zetten in afwachting op jullie antwoord stef-------iedereen mag mij aanvallen als ik iets verkeerd doe op het forum nooit te oud om te leren------------------------------kijk als ik een keer aan iemand vraagt -lo haal dat stukje er van af dat ik te cru was nou wie denk jij wel wie je-bent daar kwam het er op neer kijk daar reageer ik nu niet meer op