Jimmy Ferro br
-
Draffanaat
- Leerling
Jimmy Ferro br
Hoe kan het dat dit paard zo vreselijk verbeterd is
Kan die Duitse trainer, die al 100 jaar kampioen is in eigen land er nou niks van.
Of is die nieuwe italiaanse trainer gewoon fenomenaal.
Ik heb die Jimmy heel vaak zien lopen de afgelopen jaren, een druk, iel beestje
En nu een kast van een draver die vandaag achteloos 1.09 loopt.
Deze wint nog een miljoen als die zo blijft.
Kan die Duitse trainer, die al 100 jaar kampioen is in eigen land er nou niks van.
Of is die nieuwe italiaanse trainer gewoon fenomenaal.
Ik heb die Jimmy heel vaak zien lopen de afgelopen jaren, een druk, iel beestje
En nu een kast van een draver die vandaag achteloos 1.09 loopt.
Deze wint nog een miljoen als die zo blijft.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
Re: Jimmy Ferro br
je ziet het maar weer een jaartje ouder geworden en van trainer veranderd ja dat zijn 8 van de tien die het beter gaan doen bij een ander vrienden
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 295 times
- Speedy
- Professional
draffanaat ik wil je niet ontmoedigen maar wat je zegt zoveel geld dan mag hij zeker hele grote koersen winnen in frankrijk en daar geloof ik niet in vriend succes
-
Draffanaat
- Leerling
Hij wint in 5 starts 125000Speedy schreef: 08 apr 2023, 16:33 draffanaat ik wil je niet ontmoedigen maar wat je zegt zoveel geld dan mag hij zeker hele grote koersen winnen in frankrijk en daar geloof ik niet in vriend succes
Is 5jr
Liep laatste keer 1.09,5
Die gaat alle grote koersen doen straks...
zou niet weten waarom het niet zou kunnen
-
Draffanaat
- Leerling
Dit zegt de trainer er zelf overSpeedy schreef: 08 apr 2023, 16:33 draffanaat ik wil je niet ontmoedigen maar wat je zegt zoveel geld dan mag hij zeker hele grote koersen winnen in frankrijk en daar geloof ik niet in vriend succes
Jimmy Ferro B.R. klaar voor paralympics trail
De eerste wildcard voor de Paralympics op 6 mei gaat naar Jimmy Ferro B.R.
Jimmy Ferro B.R. maakte grote indruk toen hij Prins Carl Philips Jubilee Trophy won bij Ferry City tijdens Goede Vrijdag op 1.09.5/1640 auto. Jimmy Ferro B.R. heeft grote wedstrijden gewonnen in 4 verschillende landen en de paardentrainer Alessandro Gocciadoro heeft hoge gedachten over zijn vijfjarige.
- Jimmy Ferro B.R. won vrijdag makkelijk en voelde zich niet moe bij de finish. Hij is nu naar Italië gegaan waar hij wordt aangeklaagd voor de finale op 6 mei, zegt Alessandro Gocciadoro
- Jimmy Ferro B.R. is een paard dat we in de winter hebben gevolgd en ik was erg onder de indruk van de inzet van het paard bij Färjestad. Als nieuwe vijfjarige ben ik van mening dat hij nog sterk in ontwikkeling is, zegt Somby's CEO Jon W Pedersen
De finale van de Paralympische race wordt gereden op 6 mei en duidelijke paarden sinds eerder Rackham en Milliondollarrhyme zijn. De eerste prijs in de race is 1.500.000 SEK.
- Speedy
- Professional
ik hoop dat je helemaal gelijk krijgt dat het zo uit komt succes en als het zo is ben ik een van de eerste die jouw zal feliciteren
-
henklubbers
- Leerling
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Gocciadore is wel een soort paardenfluisteraar lijkt het. 2 jaar geleden met Bengurion Jet ook in 1.08.1 een koers op Jagersrö gewonnen en daarna een groot aantal maanden niets. Maar er zijn best wel meer paarden die na een trainerswissel opeens sterk verbeteren. Bijvoorbeeld Looking Superb een Noorse draver die na verhuizing naar Bazire een paar honderduizend euro heeft gewonnen. En in eigen land hebben we natuurlijk ook Yellowa gehad, die zo'n beetje uitgelopen was, maar met Ton Blok daarna nog de nodige grote koersen heeft gewonnen.Draffanaat schreef: 12 apr 2023, 22:21Dit zegt de trainer er zelf overSpeedy schreef: 08 apr 2023, 16:33 draffanaat ik wil je niet ontmoedigen maar wat je zegt zoveel geld dan mag hij zeker hele grote koersen winnen in frankrijk en daar geloof ik niet in vriend succes
Jimmy Ferro B.R. maakte grote indruk toen hij Prins Carl Philips Jubilee Trophy won bij Ferry City tijdens Goede Vrijdag op 1.09.5/1640 auto. Jimmy Ferro B.R. heeft grote wedstrijden gewonnen in 4 verschillende landen en de paardentrainer Alessandro Gocciadoro heeft hoge gedachten over zijn vijfjarige.
- Jimmy Ferro B.R. won vrijdag makkelijk en voelde zich niet moe bij de finish. Hij is nu naar Italië gegaan waar hij wordt aangeklaagd voor de finale op 6 mei, zegt Alessandro Gocciadoro
- Jimmy Ferro B.R. is een paard dat we in de winter hebben gevolgd en ik was erg onder de indruk van de inzet van het paard bij Färjestad. Als nieuwe vijfjarige ben ik van mening dat hij nog sterk in ontwikkeling is, zegt Somby's CEO Jon W Pedersen
De finale van de Paralympische race wordt gereden op 6 mei en duidelijke paarden sinds eerder Rackham en Milliondollarrhyme zijn. De eerste prijs in de race is 1.500.000 SEK.
Jimmy Ferro hoopt ook op een uitnodiging voor de Elitloppet. Misschien ga ik hem daar dan live zien.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 437 times
Bedankt voor al deze info.henklubbers schreef: 13 apr 2023, 18:19Gocciadore is wel een soort paardenfluisteraar lijkt het. 2 jaar geleden met Bengurion Jet ook in 1.08.1 een koers op Jagersrö gewonnen en daarna een groot aantal maanden niets. Maar er zijn best wel meer paarden die na een trainerswissel opeens sterk verbeteren. Bijvoorbeeld Looking Superb een Noorse draver die na verhuizing naar Bazire een paar honderduizend euro heeft gewonnen. En in eigen land hebben we natuurlijk ook Yellowa gehad, die zo'n beetje uitgelopen was, maar met Ton Blok daarna nog de nodige grote koersen heeft gewonnen.Draffanaat schreef: 12 apr 2023, 22:21Dit zegt de trainer er zelf overSpeedy schreef: 08 apr 2023, 16:33 draffanaat ik wil je niet ontmoedigen maar wat je zegt zoveel geld dan mag hij zeker hele grote koersen winnen in frankrijk en daar geloof ik niet in vriend succes
Jimmy Ferro hoopt ook op een uitnodiging voor de Elitloppet. Misschien ga ik hem daar dan live zien.
-
Draffanaat
- Leerling
Een trainers wissel kan altijd goed uit pakken maar deze is wel heel erg verbeterd
Ik vraag me dan altijd af, wat als er nog meer paarden uit die vorige stal naar die italiaan gaan.
Want het feit dat die al jaren duits kampioen is zegt natuurlijk niks, hij heeft daar helemaal geen concurrentie.
Ik vind het jammer als ik dat verhaal van die italiaan zo lees dat ik niet een weddenschap ben aan gegaan, want ik weet nu wel zeker dat ie binnen 2 jaar op het miljoen zit.
Ik vraag me dan altijd af, wat als er nog meer paarden uit die vorige stal naar die italiaan gaan.
Want het feit dat die al jaren duits kampioen is zegt natuurlijk niks, hij heeft daar helemaal geen concurrentie.
Ik vind het jammer als ik dat verhaal van die italiaan zo lees dat ik niet een weddenschap ben aan gegaan, want ik weet nu wel zeker dat ie binnen 2 jaar op het miljoen zit.