00000
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Re: 00000
Was even op zoek naar welke paardjes Aggro had(den) gekozen voor de V75. Wist zeker dat ik dat hier al geplaatst had gezien, onder de mooie foto's, de 'blikvangers'. En nu dit..
Berichten weggehaald. En laat die flauwe grappen over saldo ZEturf maar achterwege. Kan wel raden naar het hoe en waarom, baal er goed van als aggro het forum zou (hebben) verlaten. Waardeer zijn bijdragen altijd enorm.
Godsamme wat kunnen volwassenen een stel kleine kinderen zijn soms.
Berichten weggehaald. En laat die flauwe grappen over saldo ZEturf maar achterwege. Kan wel raden naar het hoe en waarom, baal er goed van als aggro het forum zou (hebben) verlaten. Waardeer zijn bijdragen altijd enorm.
- LostInHarnessracing
- Professional
V75-ticket Mantorp volgt later.
Heb heel wat werk van de 'analyse' gemaakt en bijvoorbeeld iets ontdekt..
Ook luister ik naar 'sterk gevoel bij', ongeacht quotering. Speelt ook mee.
Succes met uw spel.
Heb heel wat werk van de 'analyse' gemaakt en bijvoorbeeld iets ontdekt..
Ook luister ik naar 'sterk gevoel bij', ongeacht quotering. Speelt ook mee.
Succes met uw spel.
- LostInHarnessracing
- Professional
Had eerlijk gezegd nog nooit van MARGARETA TOOMA gehoord. Ja, er zijn zoveel TOOMA's maar 'MARGARETA TOOMA'?
Kan ook wel kloppen want het paardje komt maar eens in de drie maanden, gemiddeld, opdraven. En wint dan iedere keer, tenminste, de laatste heel veel keren wel.
Logisch dat je je dan niet zo even een race voor de geest kunt halen bij zo weinig optredens.
Is er laatste info over dit paardje bekend, verwachtingen pikeur/trainer?
Banken? Zeg het maar.
Als ze niet wint en u heeft de wel-winnaar goed bent u spekkoper. Ik zie een heel goed alternatief. Die erbij nemen maakt het ticket echter tweemaal zo prijzig..
En afd. VI is echt heel moeilijk. Zij die daar 'alle paardjes' kiezen doen verstandig.
Succes met uw spel.
V75
Kan ook wel kloppen want het paardje komt maar eens in de drie maanden, gemiddeld, opdraven. En wint dan iedere keer, tenminste, de laatste heel veel keren wel.
Logisch dat je je dan niet zo even een race voor de geest kunt halen bij zo weinig optredens.
Is er laatste info over dit paardje bekend, verwachtingen pikeur/trainer?
Banken? Zeg het maar.
Als ze niet wint en u heeft de wel-winnaar goed bent u spekkoper. Ik zie een heel goed alternatief. Die erbij nemen maakt het ticket echter tweemaal zo prijzig..
En afd. VI is echt heel moeilijk. Zij die daar 'alle paardjes' kiezen doen verstandig.
Succes met uw spel.
- LostInHarnessracing
- Professional
Voor afd. I zou je het lef moeten hebben om IZNOGOUD AM te banken. Maar ja..
Heb een enorm 'gevoel' bij INDIGO. Startnr. 8 ja, juist o.a. daarom..
De mensen die MR F DAAG er niet bij namen op hun Elitloppetticket balen denk ik nu ook nog steeds na.
INDIGO meenemen.
Denk dat V75-Mantorp een giga uitbetaling wordt, omwege diverse outsiderwinnaars.
Meer tips verklap ik niet.
Succes met uw spel.
En plaats eens een ticket, hier op het forum.
V75

(Foto: INDIGO met Rick, op het VPW; was daar toen live bij en heb nog geklapt).
Heb een enorm 'gevoel' bij INDIGO. Startnr. 8 ja, juist o.a. daarom..
De mensen die MR F DAAG er niet bij namen op hun Elitloppetticket balen denk ik nu ook nog steeds na.
INDIGO meenemen.
Denk dat V75-Mantorp een giga uitbetaling wordt, omwege diverse outsiderwinnaars.
Meer tips verklap ik niet.
Succes met uw spel.
En plaats eens een ticket, hier op het forum.
V75
(Foto: INDIGO met Rick, op het VPW; was daar toen live bij en heb nog geklapt).
- LostInHarnessracing
- Professional
GLOBAL CONCEPT in afd. III is geschrapt. Gelukkig, scheelt mij enorm in de toch al zo lastige keuzes.
Het beste is toch om zo laat mogelijk in te zetten.
Voor afd I kunt u bijv. de paardjes nog even zien lopen, kan ook enorm schelen.
Speedy, zou jij een lijst willen maken van de paardjes die jij denkt dat ze de V75afdelingen winnen?
Al weet ik dat je niet wedt.
Heb aan je tips voor Wolvega gister ook veel gehad.
Het beste is toch om zo laat mogelijk in te zetten.
Voor afd I kunt u bijv. de paardjes nog even zien lopen, kan ook enorm schelen.
Speedy, zou jij een lijst willen maken van de paardjes die jij denkt dat ze de V75afdelingen winnen?
Al weet ik dat je niet wedt.
Heb aan je tips voor Wolvega gister ook veel gehad.
Inderdaad, volwassenen zijn af en toe net kleine kinderen.LostInHarnessracing schreef: 04 jun 2022, 05:38
Wat is er aan de hand? Aggro plaatste een profiel over het paard Hurricane. Bij "eigenaar" vermeldde hij (letterlijk citaat) "Thomas Kamp". Het betreffende paard is echter voor 50 % in Nederlands bezit, van Stable Why Not, en dat lijkt mij op een Nederlands forum wel tamelijk relevante informatie.
Tevens vulde ik ook nog aan door wie het paard gefokt is en vroeg ik me af waarom dat onder "Frankrijk" is geplaatst. Het paard is namelijk 100% Amerikaans gefokt, Deens geregistreerd, in Zwitsers/Nederlands bezit en Nederlands getraind. Mijn reactie valt nog gewoon terug te lezen, daar zit geen onvertogen woord bij.
Ik had van Aggro heus geen bedankje verwacht voor de toevoegingen/informatie, hij vind mij immers niet aardig. In plaats daarvan heeft hij ervoor gekozen om een hele reeks eerder geplaatste posts te verwijderen, als een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt. Dat is inderdaad geen volwassen gedrag.
Vanuit pathopsychologisch oogpunt denk ik zelfs dat er reden is tot zorg. En dat bedoel ik niet als grap. Wanneer een 60-plusser een dergelijke reactie vertoond dan ben ik geneigd te denken aan een burn-out of aan overspannenheid, of zo. Let wel, ik ben geen psycholoog, maar hier gaat iets niet goed.
Laat ik afsluiten met de belofte dat ik hier niks meer zal posten. Uiteindelijk gaat het blijkbaar vooral om vorm, niet om inhoud. Met uitzondering van de in mijn ogen zeer waardevolle bijdrages van Balance55.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 161 times
vrienden blijf vrienden met elkaar daar blijf je gezond van -----------------------inderdaad hurricane is 50 % van stal why not stable vorig najaar al allemaal succes en prettige pinkerster dagen