Elitloppet, Solvalla, 29 mei 2022
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 438 times
Re: Elitloppet, Solvalla, 29 mei 2022
Erg leuk dat ze Jos Verbeeck er als side-kick commentator bij hebben.
Duindigt is nu ook, bijna letterlijk gelijktijdig, de aanvangstijden van de koersen.
Laat vandaag Duindigt even voor wat het is en duik helemaal in de Elitloppet-uitzending, erg mooi opgezet en garantie voor spektakel.
Grr.. zie nu das dat die M. Djuse een go pro can op z'n helm had. Pikeurs die dat hebben verwachten dat ze winnen, en dan hebben ze er een mooi filmpje van. En hij won met DEVS DEVINITIV.
Succes met uw spel.
Duindigt is nu ook, bijna letterlijk gelijktijdig, de aanvangstijden van de koersen.
Laat vandaag Duindigt even voor wat het is en duik helemaal in de Elitloppet-uitzending, erg mooi opgezet en garantie voor spektakel.
Grr.. zie nu das dat die M. Djuse een go pro can op z'n helm had. Pikeurs die dat hebben verwachten dat ze winnen, en dan hebben ze er een mooi filmpje van. En hij won met DEVS DEVINITIV.
Succes met uw spel.
- LostInHarnessracing
- Professional
M'n ticket:
I: 6, 8
II: 1,5,7,8
III: 3, 4, 7
IV: 2, 3
V: 2, 9
VI: 1, 2
VII: 2, 4, 3
Succes met uw spel.
Update:
F#ck!! Neem ik ODD HERACLES niet mee op het ticket en lig er nu meteen al uit. Dit kan ik alleen mezelf verwijten. Ben er knap chagrijniig van. Was gelukkig maar een ticket van drie tientjes, en bij verdere bijzondere uitslagen kan zes goed ook nog heel wat opleveren, zo praat jejezelf moed in, als V75 player.
Had het trio net wel goed.
I: 6, 8
II: 1,5,7,8
III: 3, 4, 7
IV: 2, 3
V: 2, 9
VI: 1, 2
VII: 2, 4, 3
Succes met uw spel.
Update:
F#ck!! Neem ik ODD HERACLES niet mee op het ticket en lig er nu meteen al uit. Dit kan ik alleen mezelf verwijten. Ben er knap chagrijniig van. Was gelukkig maar een ticket van drie tientjes, en bij verdere bijzondere uitslagen kan zes goed ook nog heel wat opleveren, zo praat jejezelf moed in, als V75 player.
Had het trio net wel goed.
- LostInHarnessracing
- Professional
En niet durven banken hè. Wat ben je dan voor een wedder, eigenlijk.
V75-II DON FANUCCI ZET
V75-II DON FANUCCI ZET
- LostInHarnessracing
- Professional
Heb alweer honderden euro's verdiend op Elitloppet, vanuit huis dan. Kijken via de livestrram, wat een sfeer daar.
Voor de volgende koers zet ik wederom een trio in:
1) 2, 3
2) 2, 3, 9, 12
3) alle paardjes.
Voor 30 cent.
Voor de volgende koers zet ik wederom een trio in:
1) 2, 3
2) 2, 3, 9, 12
3) alle paardjes.
Voor 30 cent.